31 dec 2012

Purecamille crème van Yves Rocher

Goede huidverzorging is belangrijk, zeker als je make-up gebruikt op je huid (zoals ik). Dat is eigenlijk gewoon een feit... Zelf gebruik ik deze Purecamille dag-en nachtcrème van Yves Rocher. Mijn potje is bijna op en binnenkort ga ik dus mijn tweede potje openmaken! Daarom leek het mij dit een goed moment op hem te reviewen!


Looks
De crème is verpakt in een wit, plastic potje. Het potje ziet er fris en natuurlijk uit met een margrietje!


Wat wordt beloofd?
'Hydrateert uw huid dankzij de zachte en zuivere werking van biologisch geteelde kamille van Yves Rocher. Deze verzorging is geschikt voor alle huidtypen en kan zowel 's ochtends als 's avonds worden gebruikt, het hele jaar door. Geschikt voor alle huidtypen. Dermatologisch getest.

Natuurlijke verwennerij voor uw huid dankzij de zachtheid en zuiverheid van biologisch geteelde kamille! De romige Hydraterende verzorging dag/nacht van PURE CALMILLE is verrijkt met een sterke concentratie kamille-extracten uit biologische teelt en bloemenwater van Romeinse kamille:
- uw huid wordt gehydrateerd*,
- uw huid is weer soepel en fris en voelt fluweelzacht aan.

+punt: De verfijnde samenstelling wordt snel door de huid opgenomen en respecteert uw huid.
*Werkzaam in de bovenste lagen van de opperhuid.'



Ingrediënten

Werking 
Een crème kan bij de ene persoon een heel andere werking hebben dan bij iemand met een ander huidtype. Ik heb een gemengde huid: een vetter voorhoofd, kin en kaaklijn. Mijn wangen en neus zijn 'normaal' en de huid tussen mijn wenkbrauwen en rondom mijn mond kan erg droog worden.

  • Als ik deze PureCamille crème op de vettere plekken in mijn gezicht gebruik, krijg ik puistjes. 
  • Op 'normale' delen van mijn huid aanbreng, wordt mijn huid erg zacht, een beetje een babyhuidje!
  • Soms in de winter zijn de droge plekken uit mijn gezicht zo droog, dat ze helemaal gaan schilferen. Als ik dan deze crème erop smeer, wordt mijn droge huid weer helemaal lekker zacht!

Deze Purecamille dag- en nacht crème is een echte aanrader als je een normale tot droge huid hebt! De crème is online en in de winkel te koop voor € 9,-, maar is nu met 50% afgeprijsd!

Liefs' Iris

P.S. Volg ons via Bloglovin' of Google Friend Connect!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...