18 jan 2013

Shopblog Kruidvat

Laatst zijn we na school even een kijkje wezen nemen bij de Kruidvat. We wilden namelijk nog snel wat spulletjes halen van Catrice, voordat ze uit het assortiment verdwijnen! Benieuwd naar wat we gekocht hebben? Lees dan snel verder!




Absolute Eye Color Nr. 060 Rumble In The Jungle Catrice
Toen ik over de assortiment veranderingen van Catrice aan 't schrijven was, kwam ik Rumble In The Jungle tegen, en inmiddels ben ik helemaal verliefd!


Prijs: €2,30 (i.p.v. €4,49: uit assortiment in februari)

Gel Eye Liner Nr. 020 It' Mambo Nr. 2 Catrice & Gel Eye Liner Brush Catrice 

Ik was al een tijdje bezig met een bruine eyeliner te zoeken, omdat ik zwart nogal 'hard' vind staan bij mezelf. En toen vond ik deze bruine gel eye liner van Catrice, met korting!


Prijs Gel Eye Liner: €2,- (i.p.v. €3,99: uit assortiment in februari)
Prijs Gel Eye Liner Brush: €2,59

Appelicious Glossy Lip balm Nr. 353 Pink Lady

Prijs: €2,79 

Baby shampoo Euro Profit Essential
Wij (Mendy & Iris) hebben alle 2 deze baby shampoo gekocht! Huh, waarom dan? Nou, er zijn speciale brush cleansers te koop, maar helaas voor een aardig prijsje! Deze doden wel bacteriƫn, maar met een baby shampoo of een andere milde shampoo kan je ook prima je kwasten wassen!


Prijs: €0,75

Gel Eye Liner Midnight In Paris & Gel Eye Liner Brush Catrice

Prijs Essence Gel Eyeliner:  €2,99
Prijs Essence eye liner brush:  €2,59 

Ik wilde al heel erg lang een goede eyeliner, maar wist niet echt wat voor soort ik moest nemen. Liquid, felt tip of toch gel? Ik heb het gokje gewaagd op de gel eyeliner, deze leek me toch het fijnst werken en ik ben zeer tevreden met mijn keus! De gel eyeliner blijft goed zitten gedurende de dag en vlekt niet! :) Zeker een aanrader!  Het kwastje is overigens ook prima mee te werken! ;) 


Hopelijk hebben jullie wat inspiratie kunnen opdoen! Sommige producten gaan binnenkort het assortiment uit!

Liefs' Mendy & Iris

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen!
    Liefs

    wwww.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke dingen gekocht. Die lippenbalsem wil ik zelf ook nog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Ik weet ook nooit welke eyeliner ik moet nemen, maar ervaring leert ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie hebben trouwens echt een leuke blog & een nieuwe volger erbij :D

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...