8 feb 2013

Mijn leukste nail-art creaties van het afgelopen jaar!

Ik zat laatst eens op mijn computer foto's van mijn nail-art te bekijken en ik dacht: dit is wel leuk voor op de blog! Dus vandaag kun je lekker genieten van een hele hoop nail-art! Zo orgineel ben ik ook niet, dus de meeste ideeën kan je makkelijk terug vinden op YouTube!


Zie je wat het voor moet stellen? Een zonsondergang op de savanne! 



 Een paar weken heb ik bij mijn moeders nagels klassieke bloemetjes gemaakt!

Kerst 2011 

Sinterklaas 2012 

 Color blocking is een favoriete nail-art bij mij!

 Ik had net mijn nieuwe dotting tools binnen gekregen!

EK nail art!

 Kikkertjes nail art

Gangnam Style!

 Ook moest ik de crack nagellak uitproberen, niet kopen, want dit gebeurt uiteindelijk met je nagellak:


Pauwogen  

 Color blocking <3

 I <3 My Phone: mijn eerste nail-art op onze blog!

Lieveheersbeestje <3 

Picachu van Pokemon, hoe cute?

 Mijn vlaggen!

Kerst 2012

 Weer color blocking!

 Mijn tweede creatie met mijn, toen nog nieuwe, dotting tools!

 Schattige roosjes!

 Badeendje <3

 Schoenen!

Dit was het alweer, de nail-art van de afgelopen tijd! Dit is lang niet alles qua nagellak, alleen de  nail-art! Welke vinden jullie het leukst? Ik heb een zwak voor Picachu en het badeendje! Liefs' Iris



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...