9 feb 2013

Essence Snow Jam Mini Files

Bij de Kruidvat heb ik al een aantal keer vol bewondering naar de Snow Jam limited edition staan kijken.  De producten zijn geïnspireerd de wintersport en haar sneeuwprinsessen en staan in het schap rondom een besneeuwd huisje, super cute! Toen bleek dat ik wel een aantal nieuwe vijltjes kon gebruiken, ben ik ook vanzelfsprekend even naar de Kruidvat toe gerend! 




De, in totaal 8 mini vijltjes, zitten ook in een mini-doosje. Ontzettend leuk, vind je niet? Echt zo'n wintersport sfeertje! Het is wel een beetje lastig om de vijltjes uit het doosje te krijgen, ze zitten er er erg strak in gepropt!


Dit is trouwens hoe de LE in de winkel staat uitgestald. De LE heeft naast de vijltjes, ook een handcrème, 4 verschillende nagellakjes, creamy oogschaduws, duo oogpotloden en lippenbalsems. Allemaal in ontzettend toffe kleuren voor de winter: blauw, paars en wit! De producten zijn tot half februari te koop bij de Kruidvat!

foto: paris-mind.blogspot.nl


'Mini nagel vijltjes voor perfect gevormde nagels. Gebruiksaanwijzing: gebruik voor perfect gevijlde nagels de grove kant voor het snelle verkorten en de fijne kant voor het vormgeven van je nagels.Houd de vijl vast in een kleine hoek en vijl in maar één richting om splijten te voorkomen. Inhoud: 8 stuks'



Ik had mijn ogen vooral op de vijltjes laten vallen vanwege het printje. Mijn twee lievelings vijltjes zijn de sneeuwvlokken (boven) en de met sneeuw bedekte bergtoppen (onder). Het doosje bevat 8 vijltjes, waarvan 4 verschillende soorten printjes. 


Het doosje is ook echt erg klein, en erg handig voor onderweg (wintersport bijvoorbeeld ;)) Sorry voor de gechipte nagellak! De vijltjes zijn wel erg dik, eerst dacht ik eigenlijk dat er veel meer in het doosje qua vijltjes zat! 

Voor en na gebruiken:

De vijltjes doen hun werk prima, helaas is het printje (wat natuurlijk wel te verwachten was) na een keer gebruiken niet zo mooi meer.. Prijs: 1,39 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...