16 feb 2013

Outfit Impression

Laatst probeerde ik wat nieuws in mijn kleding toe te voegen. Een blouse met een kraagje onder een truitje! Ik heb geen uitgebreide foto's kunnen nemen omdat er veel toetsen aan de gang waren. Daarom een kleine indruk! 





En als laatst droeg ik nog een winged eyeliner! Hier heb ik de gelliner van Essence op! Dikke aanrader als je een liner zoekt die niet uitloopt, waterproof is en fijn werkt.


Zo, even gauw tussen al het schoolwerk door gemaakt!


Wat vonden jullie van dit snelle berichtje? 

Liefs' Mendy 

2 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke outfit! Wat een mooi spijker bloesje.

    Hele leuke impression :)
    Fijn weekend!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super leuk om een blouseje onder een trui te dragen! xox

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...