6 mrt 2013

Baked Eyeshadow MAX

Laatst bracht ik, sinds een erg lange tijd, weer eens een bezoekje aan de Action. De Action heeft hun eigen make-up merk, genaamd MAX , die enorm budget nagellak en make-up heeft.. En als je daar dan staat, moet je ze gewoon meenemen! En zo nam ik dus 2 Baked Eyeshadows mee, voor slechts €1,29/stuk!




Ik heb de kleuren #471 Brown & Beige en #472 Black & Beige gekocht voor samen slechts €2,60. Spotgoedkoop, daar koop je bij Essence nog geen eens één 3D Duo Eyeshadow van! Alleen waar de naam Beige vandaan komt? De lichtste kleur komt mij toch echt spierwit over!



De quattro Baked Eyeschadows bliepen over de toonbank in zwarte, matte doosjes. Dit geeft best wel een luxe gevoel, zeker vergeleken met  bijvoorbeeld Essence en Catrice. Daar krijg je er helemaal geen doosje bij! (Behalve bij de BB-cream van Catrice, maar laten we dat maar even vergeten ;))

Het ronde doosje zelf is glimmend en weegt 5,5g -ze zijn inderdaad erg licht van gewicht-. Het doosje bevat 4 verschillende oogschaduws en één sponsapplicatortje. 





MAX zegt het volgende: 'Zowel nat als droog te gebruiken. Droog voor een natuurlijke look. Nat voor een maximaal effect. 

Het klinkt allemaal leuk en aardig -zeker voor de prijs, of beter gezegd: prijsje- , dus kom maar op met die swatches! Helaas werd me al snel duidelijk dat de oogschaduws nogal hard zijn. Kijk trouwens eens naar die foto's hierboven: schattig die bolletjes, of niet?


472 Black & Beige
Dit quattro'tje bevat één witte, donker grijze/zilver, paarse koper en zwarte kleur, allemaal met shimmer, behalve de zwarte oogschaduw kleur.


Droog aangebracht
 De pigmentatie droog aangebracht is eigenlijk om te huilen, een natuurlijke look is het zeker: alsof je überhaupt geen oogschaduw hebt aangebracht!

Nat aangebracht
Zo slecht gepigmenteerd de oogschaduw droog aangebracht is, zo goed is de pigmentatie nat aangebracht! Ik viel zowat van mijn stoel toen ik de oogschaduw nat geswatcht had! Verschrikkelijk mooi! Natte oogschaduws zouden  over het algemeen erg moeilijk te blenden zijn.. De oogschaduws zijn inderdaad wat moeilijker te blenden dan normaal, maar het is nog 'te doen.'

Ooglook met paarse koper kleur op bewegend ooglid, zwart licht in de arcade boog en de witte kleur als highlighter. 

#471 Brown & Beige
Deze quattro heeft dezelfde witte kleur als het vorige, één gouden, oranje en bruine koper kleur.


Droog aangebracht
 Deze oogschaduws zijn -droog aangebracht- ook niet bepaald fantastisch, maar al wel wat beter dan het vorige quattro'tje. De gouden kleur is eigenlijk perfect voor kerst!

Nat aangebracht
Net als bij de quattro Black & Beige zijn de oogschaduws nat aangebracht geweldig mooi gepigmenteerd en  knallen ze van je beeldscherm af!



De twee quads zijn droog aangebracht niet bepaald gepigmenteerd, maar als je ze nat gebruikt zijn ze verbazingwekkend! De oogschaduws zijn best hard, wat wat onhandig is. De kleuren van Brown & Beige passen nét niet goed bij elkaar. Het blenden van de oogschaduws gaat wat moeilijker dan normaal. Ik denk dat ik deze quads niet erg vaak zal gaan gebruiken, wel voor feestjes, echter niet  voor overdag: de kleuren zijn wat te opvallend en shimmery voor mijn doen. 

De MAX Baked Eyeshadow quads zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar bij Action filialen voor €1,25 p/s.


1 opmerking:

  1. Goed review! Over het algemeen vind ik de Action makeup nog best goed voor die prijs. X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...