5 mrt 2013

Nivea Pure & Natural handcrème II REVIEW

Vandaag een review van de Nivea 'Pure & Natural' handcrème! Deze handcrème is dus van de Pure & Natural -lijn, en hier heb ik ook een nachtcrème van die me super bevalt! De handcrème ruikt net zo lekker en deze heb ik al een aardig tijdje. Tijd dus voor een review, meer mensen moeten horen van deze handcrème! ;) 


De handcrème is bedoeld voor droge handen en bestaat 95% uit natuurlijke ingrediënten.  Wat er op de verpakking staat: 


Ik heb altijd mega droge handen, vooral met dit gure weer (winter). Het is dan wel fijn om een fijn voedende handcrème te hebben! Wat er nog meer op de verpakking staat:



Beschermend door de argan olie. 


De crème is gewoon wit en is vrij dik. Het smeert lekker uit en trekt gauw in. Heerlijk! :) 
Ik ben erg te spreken over deze handcrème! De tube is prettig en hygiënisch, natuurlijke crème, trekt gauw in, ruikt overheerlijk en verzorgt en beschermt! Wat wil je nog meer? ;) 


Gebruiken jullie handcrème? En hebben jullie deze al eens geprobeerd? ;) 


Liefs' Mendy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...