25 mrt 2013

Nagellak Set Primark

Laatst liet ik jullie mijn geshopte spulletjes zien van de Primark: 3 kledingstukken, 2 paar schoenen, een zonnebril en... een setje nagellak voor € 2,50! En zoals beloofd, vandaag de swatches van de 4 nagellakjes!





Bij de Primark zijn verschillende van deze nagellak setjes te koop, bijvoorbeeld ook een setje met zachte pastel kleuren. De nagellak is verkrijgbaar in setjes met 4 nagellakjes van 6 mL voor €2,50. Ik koos voor dit leuke feestelijke setje!




De potjes zijn aardig klein en hebben een glimmende zwarte dop. Persoonlijk vind ik ze erg schattig! Dit setje bevat een metallic paars, een glitter groen en blauw en een felle roze kleur.

Op alle foto's draag ik 2 laagjes nagellak.


Naar zo'n metallic paars was ik al tijden opzoek, en nu heb ik hem gevonden! Als je het eerste laagje nagellak aanbrengt, lijkt de kleur wel grijs. Gelukkig wordt de kleur toch deze leuke paarse kleur! De paars is wel wat donker, en meer geschikt voor de herfst/winter dan voor de lente..


Deze basic donker roze kleur dekt helaas nog niet helemaal na 2 laagjes. Zoals je kan zien op de foto was ik wat ongeduldig en beschadigde ik mijn nagels. De kleur is best mooi roze, die wat naar rood neigt.


De glitterige top coats haalden me over op dit setje te kopen, en oh wat ben ik blij met deze nagellakjes! De glitters zijn ontzettend tof en zijn niet te veel en te weinig aanwezig!


Het vervelende aan deze nagellak is de chemische geur, natuurlijk heeft nagellak altijd een vieze geur..maar dit? Bah! De nagellak houdt het best lang vol op je nagels: pas na 4/5 dagen begint hij te chippen (met een top coat van NYC). Voor de rest zijn de lakjes zijn de lakjes fijn om mee te lakken, drogen aardig snel en dekken -voor de prijs- prima. Liefs' Iris

Hebben jullie wel eens nagellak van de Primark gekocht?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...