4 mrt 2013

2x NOTD!

Face Of The Day, Outfit Of The Day, Look Of The Day: het bestaat allemaal! En zo dus ook de NOTD, oftwel: Nails Of The Day! Wat is er dan leuker om er dan maar meteen twee vliegen in één klap van te maken? Ja, je begrijpt het goed: twee NOTD's ineen! Deze 2 nail-art creacties vond ik nét niet interessant genoeg voor een how-to-do foto post, maar ik wilde ze toch even laten zien!




Ombre haar, ombre kleding: het is helemaal in! En Ik doe ook fijn mee met de trend op mijn nagels! Ik heb gewoon keukensponsje gebruikt, helaas zitten er hier en daar wat luchtbelletjes en bobbels, maar het ziet er nog steeds hartstikke leuk uit, toch?




Wat ik gebruikt heb:


  • Hema base coat
  • NYC #004 Wild With Passion
  • Kruidvat french manicure white
  • NYC #202 Grand Central Station

En nu op naar de volgende nagels! Laatst had ik dit pastelkleurige paarse lakje gekocht, en wilde ik een lekker lente nail-art doen! Het duurde even voordat ik iets leuks gevonden had, maar uiteindelijk! Klik hier voor de how-to-do video.





Wat ik heb gebruikt:


  • Hema base coat
  • NYC #257 Lavender Cupcake
  • MAX striper Black
  • Catrice #090 Karl Says Très Chic - swatch
  • Kruidvat French Manicure Pink
  • NYC Grand Central Station

Wat vinden jullie van deze nail-art? Let me know! Liefs' Iris

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...