18 mrt 2013

What's On My Smartphone?

De What's On My IPhone Tag gaat al een tijdje op YouTube rond, maar ja..  ik heb geen IPhone, maar een HTC Desire C! Helaas neem ik ook nog eens mijn filmpjes op met mijn telefoon, dus een video werd geen succes! Daarom heb ik een foto 'reportage' voor jullie gemaakt van mijn apps en muziek! 



Mijn achtergrond is een foto van mij en mijn lieve hondje (<3) in Italië zomer '12.


Als ik mijn telefoon ontgrendel, komen wat mappen, de tijd en het weer en nog de basis dingen te voorschijn. 


De eerste map zijn al mijn spelletjes.

- Pou: een virtueel huisdier die je moet verzorgen! Ik vergeet het altijd, maar het is best grappig!
Angry Birds & Bad Piggies: 2 spelletjes die iedereen wel kent, ik speel het niet zo vaak meer.. Ik laat ze gewoon staan voor wanneer ik me verveel!
Subway surfers: Hier ben ik echt een tijdje verslaafd  aan geweest! Je bent in het spel een jongen, die achterna gezeten wordt door een bewaker nadat je graffiti hebt gespoten. Het doel van het spel is zoveel mogelijk punten te verzamelen, zonder door een trein geraakt te worden of te vallen!  zien te
Temple Run: Dit is een beetje een hetzelfde soort spel als Subway Surfers, nu wordt je echter achter na gezeten door een lelijk monster!
Hamburger: Dit is een leuk spel voor wanneer je gewoon even niks te doen hebt. Je moet gewoon simpelweg -op tijd- hamburgers naar bestelling maken.
4 plaatjes 1 woord/ 4 pics 1 word: Dit spelletje speel ik de laatste tijd het meest. Je krijgt -zoals de naam al zegt- 4 plaatjes te zien en daar moet je 1 woord van maken! Ontzettend leuk! Ik speel het in het Engels en Nederlands!

Kijk hier voor twee artikeltjes van Mendy & Isabelle over leuke game apps:
Leuke Game Apps
Leuke Games Apps #2


Nog gewoon wat algemene apps, als een zaklamp en een rekenmachine.


Dan deze map -die ik maar gewoon media heb genoemd-. Heel af en toe gebruik ik Blogger, maar de app is niet ontzettend handig in gebruik. Dan de standaard internet dingen: Facebook, (G)mail, YouTube, 2 internets browsers en de play store. Ook heb ik nog 9292 voor de bustijden, WhatsApp, Google Vertalen en Simple mp3. Dit is een heel leuke app waar je gratis liedjes mee kan downloaden!


Dan heb ik als laatste een map met dingen voor foto's -vandaar de naam!-. Met Photo Grid kan je leuke collages maken en met Aviary en Pixlr-o-matic kan je foto's bewerken!


Dan heb ik nog een aantal leuke liedjes op mijn telefoon staan! Zoals Justin Timnberlake, Taylor Swift, Will.I.Am. en Rihanna.

Wat is jullie leukste spelletje voor op je telefoon? Ik hoor het graag! Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...