26 apr 2013

Een nieuwe base coat?

Al tijden gebruik ik mijn  trouwe base coat van Hema onder mijn nagellak. Maar helaas is deze wel zo'n beetje aan haar einde gekomen: er is niet zo veel meer van over, en wat er nog over is, is niet meer fantastisch van kwaliteit. Aangezien ik bijna 24/7 nagellak op mijn nagels draag, ben ik bereid om te investeren in een wat betere (en duurdere) base coat. Maar welke? I need your advice!

Het merk Herôme heb je vast wel eens bij de Kruidvat of Etos zien staan, een wat duurder merk vergeleken met de meeste drogisterij merken. Bij mij staat het meest bekend als 'dat merk met die goede nagellak harder, waar ik zo vaak over hoor.'
 
Prijs: €11,-



Al vaak heb ik bij het schap van Essie bij Etos staan kijken, een mooi assortiment met allerlei nagellakjes. Wel wat prijzig voor mijn doen, ik koop het liefst toch nagellak rond de 3/4/5 euro, omdat ik best wat nagellak heb en ze niet zo allemaal vaak gebruik. Maar mijn base en top coats gaan er rap doorheen, en daar wil ik dan best wat meer aan uitgeven.

Prijs: €13,-


Van OPI heb ik al zo vaak geweldige verhalen gehoord, en ik heb al ontzettend vaak bij de Sephora stiekem naar de nagellakjes zitten gluren.. maar het zelfde geldt als bij Essie.. prijzig: 15 euro voor een nagellak is best aardig veel!

Prijs: €14,-


Om ook nog even na te denken over een wat goedkopere base coat, zelfs 2 keer zo goedkoop eigenlijk: toen ik wat rondkeek op internet, vond ik ook positieve reviews over de Rimmel nagelverzorging. Zelf heb ik nog nooit iets van Rimmel gekocht, maar ben wel wat benieuwd!

Prijs: €7,-



Wat ik zoek in een goede base coat?

1. De base coat moet tegengaan dat mijn nagels verkleuren, waar ik vaak toch wel wat last van krijg de laatste tijd met mijn Hema base coat.
2. Ook moet de base coat -net als de top coat- ervoor zorgen dat mijn nagellak goed blijft zitten. De meeste nagellak blijft met mijn Hema top coat toch wel 5 à 6 dagen perfect zitten, zonder te chippen.
3. Daarnaast zou het ook prettig zijn als de base coat mijn nagels verzorgt of versterkt. 

Stiekem heb ik al een lichte voorkeur voor de base coat van OPI, maar ik twijfel nog ontzettend! 15 euro, vind ik voor een nagellak een aardige prijs. Maar als de base coat écht zo goed is, wil ik hem best kopen met wat geld dat ik de laatste tijd zelf verdiend heb (25 euro in totaal!) Hebben jullie ervaring met een van deze base coat, of kennen jullie een andere goede? Let me know! Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...