30 apr 2013

Lovely Favorites April '13

Deze laatste maand met een koningin was druk, maar ontzettend leuk! Mijn beauty-favorieten show ik jullie vandaag in een blogpost, want helaas was ik niet tevreden met het filmpje dat ik eerder opnam, haha! Ik heb niet erg veel nieuwe dingen ontdekt, maar wel wat herontdekkingen gedaan!

De Essence Stay Matt Cream is op het moment eigenlijk mijn meest favoriete lip product. Hij heeft een mooie onopvallende en matte kleur en blijft meer dan 3 uur lang mooi op je lippen zitten. Naar school draag ik hem niet, simpel weg gewoon omdat ik te lui ben om hem bij te werken. De Stay Matt Lip Creams zijn verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren en kosten  1,99. - uitgebreidere review


De afgelopen maand had ik wat last van een droge huid en probeerde een aantal lichaamsverzorging producten uit. Want je wilt natuurlijk geen ontzettend droge armen hebben met het T-shirtjes weer! Ik probeerde Kneip, H&M en Nivea uit. Nivea verzorgde mijn huid absoluut het beste van deze drie: mijn huid was weer helemaal zacht en verzorgd!

Prijs (vernieuwde versie): €3,50


 Al tijden gebruikte ik een geleyeliner van Catrice, maar ik werd steeds minder tevreden over mijn kwastje dat ik daarvoor gebruikte. Ik deed er gewoon verschrikkelijk lang over om een mooi lijntje bij mij ogen te zetten. Vandaar dat ik besloot een oude eyeliner uit een van mijn make-up laadjes te halen, en deze weer te gebruiken. En ik moet zeggen, ik ben er gewoon heel tevreden mee! Een fijn kwastje, waarmee je gemakkelijk een dun lijntje kan zetten en blijft zeker een tijdje mooi zitten.

Prijs: €2,49


Hoe langer de winter bleef duren, des te statischer en droger mijn haar werd. Uiteindelijk werd het zo irritant dat ik mijn haar bijna niet meer los droeg! Nu gebruik ik een Andrelon haar serum en deze eeuwenoude spray van Schwarzkopf voor droog en beschadigd haar en tegen klitten. Mijn haar is sinds ik deze spray weer gebruik gelukkig een stuk zachter geworden!

Prijs: €5,59


Enigszins teleurgesteld na een Gosh mascara gekocht te hebben (weg 10 euro..), besloot ik eens een gokje te wagen op een meer budget mascara. Bij de Kruidvat vielen mijn ogen op deze opvallende mascara. De Stays No Matter What 24h Volume Mascara van Essence is waterproof en heeft een mooie tussenweg tussen volume en gesepareerde wimpers. Overleeft een regenbui, maar kan gedurende de dag toch wat gaan vlekken. Vreemd, of niet? - review

Prijs: 2,99


Laatst vertelde ik al over de oogschaduwbasis van Essence, die voor mij niet goed zijn werk doet. Ik hoorde een gelijksoortige mening van Charlotte van Pinkypolish.nl en zij was juist wel heel tevreden over de basis van Catrice! Ik besloot hem maar gewoon te halen, want wat is oogschaduw zonder een basis? Bij mij niks! Gelukkig was dit geen 'miskoop' en ben ik helemaal tevreden. Meer hoor je vast binnenkort nog wel! 

Prijs: 3,99


Als laatste product deze Essence (ja, inderdaad: veel Essence producten deze maand!) Lash & Brow Gel Mascara. Het is een soort mascara die je kan gebruiken zodat je wenkbrauwen de hele dag perfect blijven. Overdreven? Nee, juist heel handig! De gel zorgt erg goed ervoor dat je wenkbrauwpoeder (ik vind mijn wenkbrauwen te verschillend van elkaar, haha!) gedurende de dag precies hetzelfde blijft zoals je 's ochtends ze hebt (op)gemaakt.


Prijs: €1,99

Dit waren mijn favorieten van april! Veel Essence producten deze keer, fijne kwaliteit voor een fijn prijsje! Geniet van k(r)oningsdag! Liefs' Iris

Q: Wat was jullie favoriete product deze maand? Let me know, down below!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...