18 apr 2013

Swatch: Meet Me At Coral Island Catrice

Is het mooi lente weer, maar heb ik weinig tijd? Dan rommel ik even in mijn bak met nagellak, en heb ik binnen een mum van tijd het perfecte vrolijke nagellakje gevonden! Benieuwd naar de swatches van Meet Me At Coral Island?


Meet Me At Coral Island? Om eerlijk te zijn, is dit niet een échte koraal kleur. Meer gewoon een felle roze kleur, maar die wel een beetje tussen rood, roze en oranje inligt. Maar meisjes roze is ook erg leuk, toch?


Over de kwaliteit van het kwastje kan ik niet meepraten, aangezien ik de oude versie nog heb. Maar ik wilde jullie de kleur toch wel even laten zien! Helaas hoor ik niet al te veel goede reacties op de vernieuwde nagellak van Catrice (zie hier preview) , maar voor die 3 euro is het altijd het proberen waard.

De nagellak dekt op zich al goed na 2 lagen aangebracht te hebben, maar hier en daar schenen nog wat tips door de nagellak heen. Vandaar dat ik op de foto 3 lagen van Meet Me At Coral Island draag. Er trekken (amper) strepen in de nagellak, alleen op plekken waar ik (te) veel nagellak heb aangebracht.


Ik vind Meet Me At Coral Island een ontzettend mooie, warme kleur. 3 laagjes nagellak aanbrengen, het is maar of je het vervelend vindt. Als de nagellak snel genoeg droogt, vind ik het persoonlijk niet zo'n grote 'issue'. Ben je op zoek naar een vrolijke roze nagellak? Dan is deze zeker het proberen waard! Liefs' Iris

Q: Hebben jullie al de vernieuwde nagellak van Catrice uitgetest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...