4 jun 2013

FOTD: Natural Blue

Wat gaat de tijd toch snel... het leek net nog april, toen het nog koud was en sneeuwde. Nu is het alweer juni, wat betekent dat één van mijn favoriete maanden (juni, juli & aug.) is aangebroken! Het mooie weer, lekker buiten zitten en gezellig met vriendinnen gaan zwemmen... Helaas laat mijn idee van zomer (en ook zelfs de échte lente) nog even op zich wachten, maar creëerde ik mijn eigen (subtiel) kleurrijke look!




Afgelopen week kocht ik een setje vrolijk gekleurde oogpotloden en moest ik daar natuurlijk meteen mee aan de slag! (Ik voel trouwens al een favoriet opkomen!) Meteen was een grijzige blauw mijn lieveling, deze paste simpelweg gewoon het mooist bij mijn grijze ogen! 


Als oogschaduw gebruikte ik een lichte matte kleur op mijn ooglid, een donkdere bruine kleur in de crease en een nog wat donkerdere kleur bruin om wat diepte aan mijn ogen te geven. Voor highlighter koos ik voor een roze shimmery kleur.

Gebruikt:
  • Sleek Oh So Special Palette - review




Voor de rest zette ik een dun lijntje met eyeliner langs mijn bovenste wimperrand. Op mijn onderste wimperrand gebruikte in het blauwe oogpotlood, wat ik wat minder hard maakte met een wattenstaafje. En natuurlijk bracht ik een mascara aan, want zonder dat kunnen we niet!

Gebruikt:
  • Essence Liquid Ink Eyeliner Waterproof
  • Etos Eyepencils (zomer collectie)
  • Maybelline The One By One Volume Express Mascara



Met mijn gezicht zelf deed ik niet veel speciaals, gewoon wat ik eigenlijk elke dag doe. Een BB-cream, wat concealer, poeder, blush, bronzer en een mooie highlighter als finishing touch

Gebruikt:
  • Rimmel BB Cream
  • Catrice Camouflage Cream - review
  • Essence Stay All Day 16H Long Lasting Concealer - review
  • Catrice Multi Colour Compact Powder - review
  • NYC Color Wheel All Over Bronze Glow
  • Catrice Multi Colour Blush 060 Strawberry Frappucino - review
  • Catrice Prime And Fine Highlighting Powder - review



Ook tekende ik mijn wenkbrauwen lichtjes bij en gebruikte ik een gekleurde lippenbalsem.

Gebruikt:
  • Hema Eyebrow Pencil 010
  • Essence Lash & Brow Gel - review
  • NYC Applelicious Glossy Lip balm Pink Lady - review


Dit was mijn Natural Blue look! Voor naar school zou je de eyeliner en oogschaduw (maar ook de BB-cream e.d.!) weg kunnen laten! Een lekker rustige look, die toch nét iets meer geeft! 

Q: Wat vinden jullie van deze look, en wat voor kleur oogpotlood gebruiken jullie het liefst (naast bruin en zwart)? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...