3 jun 2013

Personal Travel Favorites Tag || Iris

De laatste paar weken voor de zomervakantie zijn aangebroken. Mooi weer (?), maar ook de laatste toetsen. Gezellige, maar drukke weken. Om ons door deze laatste weken heen te slaan,   zwijmelen we vandaag even lekker weg met deze tag, over vakantie!


Favoriete hotel?
Vroeger sliepen we onderweg naar Zuid- Europa altijd in hotels, maar tegenwoordig overnachten we gewoon op campings. Mijn favoriete hotel was vroeger een hotel in een voorstad van Milaan, waar je papieren pantoffeltjes kreeg. We zijn daar zelfs twee keer geweest, omdat ik het zo geweldig vond! 

Favoriete reisvriendelijke reisproduct?
Waterproof mascara, concealer en zonnebrandcrème! Zonder mascara kan ik echt niet, dus die gaat zeker mee! Waterproof is natuurlijk wel het handigst..Op vakantie draag ik echt geen lagen make-up en dus ook geen BB-cream. Voor nét wat meer dekking is concealer de oplossing! En als laatste, zonnebrandcrème. Ik verbrand ontzettend snel, dit jaar is dat al twee (!) keer gebeurd! Voor mij een echte musthave, dus!


Favoriete bestemming?
De leukste bestemming voor de zomervakantie vind ik toch wel Italië. Een groot land dat onderling verschilt, dus je ziet elke keer weer wat anders. Het weer is bijna altijd lekker warm en het eten is ook super! Wat wil je nog meer? Vakanties voor kortere tijd, daarbij vind ik een bungalow, of grote Europese stad erg leuk! 

Favoriete plek om te shoppen?
Londen, natuurlijk! Er zijn allerlei leuke bekende winkels te vinden, Superdrug & Forever 21, maar ook Primark, H&M, en ga zo maar door!


Favoriete bestemming om te relaxen?
Opnieuw Italië! Sommige mensen vinden het idee van kamperen verschrikkelijk, maar ik vind het heerlijk! Ik kom helemaal tot rust en vergeet echt al mijn problemen! Lekker buiten, genieten van het weer, stadjes bezoeken, nieuwe mensen ontmoeten en met mijn lieve hondje wandelen! In één woord: relaxen!

Gekste ooit gegeten?
Ik heb nooit echt vreemde dingen gegeten, maar wel voorbij zien komen! Duo penotti pizza's, inktvissen (bah!), slakken, e.d. Het vreemdste dat ik ook het gegeten is pizza met friet erop, niet erg speciaal dus, haha!

Beste maaltijd, en waar?
In Italië kan je sowieso het lekkerste eten! I <3 pizza quattro stagioni! Maar lasagne, en ander Europees (& Chinees!) eten is er ook geweldig! 


Wat kan je het beste aantrekken in een vliegtuig?
Het beste dat je kan aantrekken, is gewoon iets comfortabels. Een broek die lekker zit en een  vestje dat je aan kan doen als het koud wordt! Als er een groot verschil is tussen twee bestemmingen qua temperatuur, zorg dat voor verschillende laagjes, die je kan uittrekken!

Wat is het engste dat je ooit hebt gedaan?
Op vakantie heb ik nog nooit echt iets super engs gedaan, maar ik heb een hekel aan kabelbanen, waarbij de cabines maar voor 4 personen zijn! Grote cabines  daar heb ik minder problemen mee, maar kleine.. creepy!

Ik kan in ieder geval niet meer wachten tot de zomervakantie! Misschien komt er nog een vervolg door Mendy, of Isabelle (stille hint!), haha? Wat is jullie favoriete bestemming? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...