28 jun 2013

H&M Eyeshadow Palette

Altijd neem ik bij de H&M een kijkje op de beauty-afdeling met al die leuke en goedkope spulletjes, zoals de nagellak, lichaamsverzorging en oogschaduw. Laatst zag ik dat dit oogschaduw palette, dat ik al heel lang in huis had liggen, nog steeds in de webshop stond, en besloot ik hem voor jullie te reviewen!




Het palette bliept over de toonbank voor €7,95 bij de (sommige) H&M filialen en is ook in de webshop te koop. Het Eyeshadow Palette heeft een wat goedkoop uiterlijk door de transparante bovenkant, waar al snel aardig wat vingerafdrukken op verschijnen.





Het palette bevat 24 verschillende oogschaduws en 2 losse sponsapplicators. H&M heeft een goede kleurkeuze gemaakt: van fel groen, roze tot nude. De meeste kleuren zijn shimmery, maar enkele kleuren zijn mat: een leuke afwisseling!













Als je je vinger over de oogschaduw haalt, komt er heel wat kleur vanaf. Maar helaas zijn de oogschaduws zó kruimelig dat er veel minder kleur overblijft als je hem swatcht of op je ogen gebruikt. Je ziet de oogschaduw gewoon echt in kruimels liggen! Daarnaast heb je op je ogen zo veel fall-out, dat je er bijna geen fatsoenlijke look mee kunt maken. 


Paarse oogschaduw, Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen, Maybelline One By One Mascara, Yves Rocher Améthyste oogpotlood (op waterlijn)

Nee, ik denk niet dat ik dit jullie zou aanraden. De oogschaduws zijn redelijk gepigmenteerd, maar hebben veel fall-out. Er zitten  wel een aantal mooie oogschaduws bij (zoals de blauwe en paarse kleuren), maar grotendeels is het niet de beste kwaliteit. Zelf zou ik voor dezelfde prijs zeker wat anders kopen!

Q: Wat vinden jullie van make-up van de H&M? Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. erg mooie kleuren, jammer van het kruimelen en de slechte pigmentatie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...