30 jun 2013

Stylight

Sites zoals WeHeartIt en Pinterest kennen we allemaal, maar Stylight, daar had ik tot kort geleden eigenlijk nog nooit van gehoord! Stylight is een internationale fashion community, waar je eigen board met je leukste foto's, video's, liedjes en outfits kan creëren en die je kunt delen met anderen. Zelf maakte ik een account aan, benieuwd wat ik van de site vind?



Je kunt je registreren met je Facebook account of met je email adres. Vervolgens wordt eerst van je gevraagd om wat outfits te hearten (vergelijkbaar met hearten op Weheart.it) en enkele personen te volgen. En dan kan je echt gaan beginnen!



Op de homepage (gele pijl hierboven) komen nieuwe activiteiten van personen die jij zelf volgt voorbij, waarbij je verder kan klikken naar hun totale board, de foto's alleen kunt hearten of toevoegen aan jouw eigen board. 



Bij Dames en Heren vind je duizenden mode artikelen, die je opnieuw kunt hearten of aan jouw eigen board kunt toevoegen, met kleding, schoenen en allerlei leuke accessoires. Er zijn meer dan 500.000 artikelen van 4.000 merken, variërend van Valentino tot Only en van PatriziaPepe tot Zign, uit Europa te ontdekken! Ook kan je alles delen via je social media. 



Ook heeft Stylight een magazine, waarin door modebloggers wordt geschreven!



Stylight werd in 2008 door 4 vrienden opgericht, omdat vrijwel álles een eigen zoekplatform had (toentertijd) behalve mode! Het idee kwam bij hen op, onder het genot van lekkere cupcakes, vandaar de foto hierboven! Alle mensen (meer dan 65 personen uit 11 landen) die tegenwoordig bij Stylight werken worden zelfs bakkers genoemd!


Dr. Martens - €139,95 op Zalando
Zign Enkellaarsjes €99,95 op Zalando
Even&Odd Zonnebril €14,95 op Zalando
Even&Odd Cocktailjurk €25,95 op Zalando
Zelf vind ik Stylight een erg leuke ontdekking. Mijn profiel: http://www.stylight.nl/irisvisser/. Door school heb ik nog niet helemaal de kans gehad om verder aan mijn profiel te werken, maar daar kan ik binnenkort echt mee gaan beginnen! Het werkt gemakkelijk, en je hebt binnen no time door hoe de site werkt. Je kunt lekker rustig op de bank wat outfit-inspiratie opdoen en het fijnste is dat je meteen kan zien waar de kledingstukken te koop zijn en wat de prijs is! Vaak laten andere gebruikers namelijk bij hun outfit vergelijkbare mode artikelen zien, zodat jij ongeveer hetzelfde voor je kledingkast kunt scoren!

Q: Hebben jullie al een account op Stylight? Liefs' Iris


Dit artikel is in samenwerking met Stylight.

2 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit, zelf heb ik geen stylight.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb zelf ook een account rebelsmaarromantisch. Ik vind het wel lekker om op rond te struinen en mijn outfits bij te plaatsen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...