28 jul 2013

Comfy Reis Outfits!

Voor de meesten is de vakantie is nu dan echt officieel begonnen! Dat betekent natuurlijk: erop uit trekken! Ik ga op vakantie en neem mee: kleding off course! Maar wat voor kleding trek je eigenlijk aan voor op reis? Het moet lekker zitten, maar je wilt toch ook weer niet je lievelingspyjama aantrekken?





Zelf reis ik meestal met de auto naar het zuiden van Europa en dan zit je meestal toch wel een dag of twee in de auto. Dan trek je natuurlijk niet je hoge hakken aan. Belangrijk is om te kijken wat voor weer je tegemoet rijdt. Warm, of juist kouder? Trek je een korte of lange broek aan? Korte broekjes kunnen lichtelijk irritant zijn, omdat je benen dan kunnen gaan 'plakken' aan de autostoel! (Korte) rokjes zijn sowieso niet zo'n succes langs de snelweg, neem ik aan..Gelukkig zijn losse zomerbroeken weer 'in', dus dat kan altijd ook nog!



Daarnaast trek ik graag een T-shirt aan, vanwege de gordel in de auto. Bij een hemdje kan deze nogal in je schouders gaan snijden. Daaroverheen trek ik vaak een vestje aan, die je gemakkelijk uit kan doen. Als je vroeg in de ochtend (04:00) vertrekt, kan het namelijk nog erg koud zijn! Zeker als je je net nog net in dromenland bevond, lekker warm onder de dekens! 



Als schoenen trek ik graag slippers aan, die je lekker snel aan en uit kunt doen. In de auto slaap ik zo'n 3/4 (ik kan gewoon niet wakker blijven!) van de tijd en dan doe ik graag mijn schoenen uit! Ga je vliegen, dan kan je het best wat comfortabele sneakers aantrekken: je loopt vaak nogal een afstand op het vliegveld!

Mijn haar doe ik meestal los of in een vlecht: een staart of knot zit vervelend tegen de hoofdsteun. Make-up draag ik meestal niet: door het slapen loopt het toch helaas wat uit! Hopelijk heb je wat ideeën voor jou reisoutfit op kunnen doen! Vergeet ons niet te volgen op Bloglovin' Liefs' Iris

Q: Wat is jouw ideale reisoutfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...