13 aug 2013

Inspiratie: Leuke Nail-art

Sinds kort bewaar ik foto's van leuke nail-art creaties op mijn computer. Het ene moment zit namelijk mijn hoofd bomvol met ideeën, en de andere keer ben ik totaal inspiratieloos. Nu heb ik wat toffe ideeën in een mapje staan en die wil ik vandaag graag met jullie delen!



De Floral Doodle nail-art is lekker fris en vrolijk. Je nagels stralen gewoon een en al zomer uit!




De City Skyline nail-art vind ik al tijden erg mooi, maar ik ben er nog nooit aan toe gekomen. Vooral omdat ik heb elke keer weer vergat...haha!





Met dierenprint heb ik eigenlijk niet zo veel, maar ik moet toch wel toegeven dat het er op je nagels ontzettend leuk uitziet!




De ombre trend is nog lang niet voorbij en dus ook niet voor op de nagels! Het geeft een geweldig resultaat! Met meerdere kleuren of een mooie glitter eroverheen staat nog leuker!


Ook al is het hartje zomer, vind ik de pinguïns ontzettend schattig! Ik heb ze al een tijdje geleden geprobeerd te maken, maar toen zijn ze mislukt..Misschien is dit andere design wat makkelijker?


Deze nail-art vind ik zó cool! Nu moet ik nog alleen een matte top coat inslaan en kan ik het een keer uitproberen!


Animated Cartoon nails zijn opnieuw zó cool! Nu alleen nog een matte top coat..


Cupcake nail-art is super schattig! Ik denk dat ik die maar ga maken rond de tijd van mijn verjaardag?


Galaxy is ook zo mooi! Mijn bureaublad achtergrond is zelfs een tijdje in galaxy stijl geweest!


Geen witte french manicure, maar ook geen gekleurde tips: een dubbele french manicure! Dit staat zeker weten fantastisch bij lange nagels!



Heb je geen stripers in huis? Geen probleem, je kunt het ook met dental floss! Druk de dental floss tegen je nagels en je hebt een super leuk resultaat!


Water marble heb ik altijd al leuk gevonden! Alleen is het iets wat een hoop viezigheid achterlaat...


De lente kan dan wel voorbij zijn, bloemetjes kunnen toch echt altijd!


 

Er is geen zomersere vrucht dan watermeloen! Op vakantie in Zuid-Europa ontkom je erg gewoon niet aan! Misschien doe ik deze nail-art wel op mijn tenen tijdens de vakantie..

Wat is jouw favoriete nail-art design? Vergeet ons niet te volgen op Bloglovin'! Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...