25 aug 2013

Mijn Allereerste Make-up Producten!

Laats schreef Sofie over haar allereerste make-up producten en vandaag ben ik aan de beurt! Sommige producten zijn misschien wel 10 jaar oud en zijn zeker niet allemaal van goede kwaliteit! Ik kocht gewoon wat goedkoop was en er ook nog eens leuk uitzag. Van goede pigmentatie en blogs had ik nog nooit gehoord. En wat was het leuk om die oude spulletjes op te sporen!




Mijn allereerste gezichtsproducten zijn nog niet bepaald oud. Hoogstens één jaar. Ik ging door een periode met veel onzuiverheden en vond toen een losse poeder samen met een (prikkende!) poederkwast achterin een badkamerkastje. En het maakte zo'n groot verschil, dat zelfs mijn vader het zag! Niet veel later kocht ik de All Round Concealer van Catrice (review). Ook kocht ik een nieuwe poeder: de Catrice Multi Colour Compact Powder (review). En na veel wikken en wegen kocht ik in december ook een foundation: de Catrice Infinite Matt (review).


Mijn eerste make-up producten waren de linker crème oogschaduws. Ik vond ze geweldig en samen met andere vriendinnetjes maakten we ons op en dansten we op K3, haha! De rechter blauwe oogschaduw kochten mijn moeder en ik ooit eens voor mijn verjaardagsfeestje bij de Zeeman. Iedereen kreeg er een en wat waren we blij! Helemaal opgetut gingen we met z'n allen naar de film!


Vroeger vond ik een wimperkruller maar een eng iets, tot ik die van de Hema met sinterklaas kreeg. Sindsdien zijn we 'onafscheidelijk'! Mijn eerste mascara was een bruine van de Etos, waarvan ik het blauwe borsteltje nog elke dag gebruik. Mijn eerste zwarte mascara was van Miss Sporty en was als ik thuiskwam na een schooldag al helemaal verdwenen, haha! Mijn eerste eyeliner was van Loréal (alleen op de allereerste foto) en mijn eerste zelf gekochte eyeliners waren van Catrice. Ook de zwarte (Yves Rocher en MAX) en bruine (Catrice) oogpotloden heb ik erg veel gebruikt! 


De lipglossjes hierboven zijn vrijwel 'antiek' en vooral die van Maybelline heb ik in de brugklas (toen was hij al oud!) ontzettend veel gebruikt. De lipstick van Catrice daarentegen, die is nog ontzettend nieuw. Het is zelfs nog een impulsaankoop van een aantal maanden geleden! Ik heb namelijk (nog) niet zo veel met felle of plakkerige lipproducten, vandaar dat ik meestal alleen een getinte lippenbalsem gebruik.


Mijn allereerste nagellak heb ik niet meer: dit was een shimmery roze van Etos. Hij lakte heel streperig, dat is het enige dat ik me ervan kan herinneren... Ook deze lakjes komen ongeveer uit dezelfde tijd en heb ik ontzettend veel gebruikt!


Ook heb ik ooit dit kleine make-up doosje gehad.  Bij de zilveren oogschaduw heb ik zelfs de pan geraakt! Ook de blush heb ik ontzettend veel gebruikt, ook al geeft hij niet eens kleur af!

Wat is jouw allereerste make-up product? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...