24 aug 2013

Review: Catrice Defining Blush 040 Think Pink

Een tijdje geleden had ik een periode dat ik helemaal gek was op blushes. Op dit moment heb ik er in totaal 6. Niet veel zou je zeggen? Maar wel in verhouding tot mijn andere make-up producten! Ook kocht ik deze fel roze blush Think Pink van Catrice en nu is hij op één na mijn favoriet! 




Wat Catrice over de blush belooft: 
'De ultra-elegante blush powder met vitamine  C en E is gemakkelijk op te brengen en zorgt voor een stralende teint. Met de hoog gepigmenteerde, zachte textuur komen jukbeenderen nog beter uit en definieer je de contouren van het gezicht. Voor de perfecte finish.'




De Defining blush heeft een strakke verpakking van transparant plastic, zoals we inmiddels wel van Catrice gewend zijn. Natuurlijk ziet een verpakking als die van Sleek er prachtig uit, maar in de praktijk is het niet erg handig. Doorzichtig heeft toch mijn voorkeur. De blush zelf heeft een vrolijk lijnenpatroon, weegt 5g en is 12 maanden houdbaar. 




De blush is mat en net zo fel roze als in de verpakking. De pigmentatie is prima, maar helaas is de blush wel wat poederig. De blush voelt zijdezacht aan en is goed op te bouwen in kleur (bijvoorbeeld als oogschaduw). 
Zonder blush - Met blush, bronzer en highlighter 



Full face met:
  • Rimmel BB Cream Light - review
  • Catrice Camouflage Cream 010 Ivory - review
  • Essence Stay All Day 16h Longlasting Concealer 10 Natural Beige - review
  • MAX Pressed Powder Foundation 260 Fair
  • Hema Eyebrow Pencil 10 
  • Essence Lash & Brow Gel - review
  • Catrice Defining Blush 040 Think Pink
  • New York Color Color Wheel 724A All Over Bronze Glow
  • Catrice Prime And Fine Highlighting Powder 010 Fairy Dust - review
  • Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base - review
  • Makeup Academy Undressed
  • Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen - review
  • Maybelline The One By One Volum' Express Waterproof - review



De blush is zeker een budget-topper en ik ben er erg blij mee. De kleur is lekker fris en voor alle seizoenen wel geschikt! Omdat de pigmentatie zo goed is, moet je wel oppassen met aanbrengen. Een stippling brush of waaierkwast is geen overbodige luxe! Liefs' Iris

De Defining Blush van Catrice is in 6 verschillende kleuren bij Kruidvat en Trekpleister te koop voor €3,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...