9 sep 2013

Mijn (Budget) Beauty Wishlist || September 2013

Geld uitgeven is iets wat ik soms aardig lastig kan vinden. Vroeger gaf ik nooit wat uit en 'spaarde ik voor later'.. Nog steeds kan ik me ontzettend schuldig voelen als ik wat leuks voor mezelf heb gekocht, ik ben echt een typische Nederlander: niet zomaar zuinig, maar echt overdreven zünig! Soms ik heb ik daarentegen periodes waarin ik naar mijn zin veel te veel uitgeef (alsof ik er niet zelf bij was?). Om dat een beetje tegen te gaan, maak ik vaak een wishlist: iets wat ik ook maar al te graag doe!



De nieuwe producten van Essence en Catrice liggen alweer een tijdje in de winkel, maar zo'n beautyblogger als ik ben, wil ik hem niet meteen zelf testen, maar eerst horen wat anderen ervan vinden om echte miskopen te voorkomen. 


Sillysilsil.com

Ik ben geen groot lipstick fan en ik moet dan ook toegeven dat ik slechts 3 lipsticks heb.. Geef mij maar een (licht gekleurde) lippenbalsem! Toch wil ik mijn stash wat uitbreiden en om te beginnen lijken me de Essence Long Lasting Lipticks wel wat! Ik heb mijn ogen vooral laten vallen op een zachte oudroze kleur: Natural Beauty en een rode lipstick (die heb ik nog niet: bumper?): Dare To Wear


Veracamilla.nl

Het kan je vast niet ontgaan zijn dat de Maybelline Baby Lips eindelijk dan ook in Nederland te koop zijn. Talloze beautybloggers schreven er al over en waren enthousiast, dus ik ook! Nu moet ik ze nog alleen zien te scoren, ik denk dat ik voor de blauwe versie ga: Hydrate (met basilicum en citroen). 


MissLipgloss.nl

Ik vind niets lelijker dan dat ik gedurende de schooldag ontzettend begin te glimmen. Al maanden gebruik ik de Multi Colour Compact Powder van Catrice en hiervan heb ik allang de pan geraakt! En helaas is de pan zo groot, dat ik er maar lastig nog poeder uitkrijg.. In mijn schooltas heb ik de Pressed Powder Foundation van MAX (0,99 cent!) zitten. Willen jullie hier nog een review van zien? En nu wil ik dus een nieuwe compact powder! Ik heb veel positiefs gehoord over de Essence All About Matt Fixing Compact Powder en deze lijkt me wel wat! Hij schijnt je huid de hele dag op een natuurlijke manier  mat  te houden en is transparant!


Beautylab.nl

Als het om felle en opvallende make-up gaat, heb jij mij niet gezien. Geef mij maar een licht gekleurde lippenbalsem, een beetje blush en highlighter, wat mascara en soms wat naturelle oogschaduw kleuren (naast concealer e.d.). Maar sinds ik de Etos Eye Pencils uit de zomercollectie heb gekocht, vind ik een beetje kleur niet verkeerd. Nog steeds geen knallende en dramatische looks voor mij, maar het is al een stapje verder. En sinds Essence nu wat mooie oogpotloodkleuren, genaamd Stays No Matter What Eyepencil & Shadow Sticks, heeft uitgebracht... Ik wil ze allemaal: de paars, de blauw, de wit (perfect als basis!), de koper, en zelfs de staalgrijs! Want wat zijn ze toch mooi (gepigmenteerd)!


ByAranka.nl - BeautyBeforeBreakfast.nl

Een probleem waar ik vaak tegen aan loop is, dat er zo weinig verschillende goede waterproof budget mascara's te vinden zijn. (Ik ben helemaal verliefd op mijn One By One Volum' Express Mascara van Maybelline, maar helaas is deze mascara in Nederland gewoon veel te over-priced.) Gelukkig is daar sinds kort verandering in gekomen door Catrice. Zo is er de Better Than False Lashes Mascara en de Glamour Doll Mascara, beide waterproof! En ook heeft Catrice een mascara top coat in haar schappen liggen die belooft andere mascara's waterproof te maken. 



Een aantal maanden geleden stond ik op het punt om een bestelling bij E.L.F. te plaatsen, maar uiteindelijk is het er niet meer van gekomen. Laatst nam ik weer eens een kijkje in de webshop en toen zag ik toch wel weer wat leuke spulletjes. Vooral de kwasten trekken me erg, zoals de Stippling Brush, de Angled Contour Brush, de Smudge Brush en het wenkbrauwborsteltje. Ook vind ik de Contour Blush & Bronzer en de highlighter Gotta Glow (het schijnt een dupe van Nars Albatross te zijn!) er leuk! Ook heb ik veel goeds gehoord over de wenkbrauwkit! 



Nu we toch bezig zijn met webshops, leek het me ook leuk om mijn wishlist van TheMakeUpSpot te doen. Allereerst lijkt me een nagellak van China Glaze super fijn! En ook de Wet 'n Wild oogschaduw zijn een ontzettende hype! Ook ben ik benieuwd naar de Revlon Lip Butters en de Sigma en Zoeva kwasten. Al een tijdje heb ik de Expert Face Brush van Real Techniques en de Setting Brush lijkt me ook erg fijn!



Als laatste zit ik al tijden te twijfelen of ik de Too Faced Shadow Insurance ga aanschaffen. Mijn oogleden zijn gewoon een ramp als het op oogschaduw aankomt: het blijft gewoon niet mooi met de oogschaduwbasissen uit de drogisterij.. Alleen is Too Faced helaas tegenwoordig een stuk lastiger verkrijgbaar.. Heb je een andere aanrader dan Essence of Catrice? Let me know! 

Dit waren de producten die me de afgelopen tijd erg hebben getrokken. Natuurlijk ga (wil en kan) ik niet alles kopen, maar er zitten vast wel wat producten bij die binnenkort in mijn winkelmandje zullen belanden! 

Q: Wat staat op nr. 1 van jouw wishlist? Liefs' Iris

De foto's hierboven komen van andere beautyblogs, omdat zulke foto's de kleuren vaak een stuk mooier weergeven dan de gewone persfoto's. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...