7 sep 2013

Swatch: Essie Neons 2013 Saturday Disco Fever & Bouncer It's Me

Als nagellak-lover ben ik altijd wel in voor nieuwe kleuren en nieuwe merken. Maar het liefst koop ik alles voor zo min mogelijk geld, zodat ik meer nagellakken kan kopen! Vandaar dat er dan ook veel budget merken in mijn collectie te vinden zijn en geen merken zoals Essie en O.P.I. . Maar als je dan Essie nagellak met 30% korting ziet staan...Tja, dan hoef ik niet lang na te denken!





 Bouncer It's Me - Saturday Disco Fever 

Het herfstseizoen  komt langzaam dichterbij en dat betekent niet alleen in de kleding winkels grote sale, maar ook bij de beauty-afdeling komen langzaam de nieuwe collecties binnen. Die vrolijke zomerse kleuren, waar ik zó van houd, gaan er allemaal uit... Bij Essie zijn de Neons 2013, de zomercollectie Naughty Nautical en de nail care in de sale, omdat ze er allemaal vertrekken!

Saturday Disco Fever: 'Je temperatuur stijgt en het enige geneesmiddel is een nacht in de stad en deze superhete vuur koraal nagellak. Dokters voorschrift. Essie's tip: laat je neon manicure knallen: gebruik een laag van 'blanc' onder je Essie Neon nagellakkleur.'

Bouncer It's Me: 'Spieren, slippers, fluwelen koorden? Geen probleem. Behaal toegang en onmiddelijke herkenning met deze intense levendige blauwe nagellak, dat je kaartje naar binnen is.'

Essie Neons 2013 EUR 9,99, nu voor EUR 6,99!



Op de foto's hieronder draag ik 2 lagen van Saturday Disco Fever. Op mijn wijsvinger en ringvinger draag ik onder de nagellak nog een witte basislak.






Saturday Disco Fever is écht een neon kleur. Hij knalt zeker van je nagels af en is lekker zomers. De kleur is vurig (koraal) oranje, gelukkig geen Koninginnedag oranje! Op andere huidskleuren zou de kleur wat meer koraal kunnen overkomen. Als je onder de nagellak een witte basis gebruikt, dekt de nagellak na twee lagen, maar zonder een basis heb je helaas aan twee lagen niet genoeg. De lak droogt semi-mat op. 

Op de foto's hieronder draag ik 2 lagen van Bouncer It's Me. Op mijn wijsvinger en ringvinger draag ik onder de nagellak nog een witte basislak.






Bouncer It's Me is een erg mooie en intense donkerblauw. Ik was hier al zo lang naar opzoek! Zonder witte basis heeft de lak nog een derde laag nodig. Jammer, als je je bedenkt dat ik andere donker blauwe nagellakken heb die zelfs in één laag perfect dekken, zoals NYC Blue Skycraper en Rimmel Midnight Skinny Dip. Maar deze is wel 10 keer mooier! Ook deze kleur heeft een semi-matte finish. Van die finish ben ik trouwens niet zo fan, geen mij maar high-shine!

Ik heb een beetje gemengde gevoelens over deze nagellak van Essie. De kleuren zijn ontzettend leuk en echt neon! Maar je telt helaas wel 10 euro neer voor een nagellak die pas na 3 lagen volledig dekt. Hmmm.. De droogtijd is wel oké, dus het is met een beetje geduld wel te doen! 

Q: Wat denken jullie van deze kleuren van Essie? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...