6 sep 2013

Nail-art: Aztec || Door Sara

Sara is dol op alles wat te maken heeft met beauty, maar is vooral is gek op lippenstift en heeft een crush op 1 Direction. Je kunt haar dagelijks vinden op haar blog, www.justaboutmakeup4you.blogspot.nl

Door Sara - Ik heb afgelopen weekend na een lange tijd weer mijn nagels gelakt. Het was voor mijn gevoel veel te lang geleden. En ik vond de zomerfeesten en het vieren van een verjaardag van een vriendin wel een goed excuus om een mooie nail- art te maken. En hij is vrij simpel (vind ik)! Vandaag laat ik de foto's zien en ik vertel hoe ik het gedaan heb :). Veel leesplezier!

                                                          
Natuurlijk begon ik met een base coat, deze komt van de Action, en daarna lakte ik mijn nagels met een zwarte kleur van de Hema. Vervolgens pakte ik mijn stripers van MAX  erbij. Ik ben erg te spreken over deze dingen en ik heb er inmiddels 9. Lees hier een eerdere review van Iris.

Ik gebruikte deze kleuren stripers:
  • Sky blue: blauw.
  • Silver: zilver.
  • Neon Yellow: fel geel.
  • Lime Green: fel groen.
  • Fuchsia: donkerroze.
  • Magenta: fel roze. 


Ik heb gewoon lijntjes en karteltjes gemaakt met de stripers. Het ziet er moeilijk uit, maar zelfs ik vond het best simpel. Mijn linkerhand ging natuurlijk beter dan mijn rechter. Maar ik ben blij met het resultaat!

De kleine koraalkleurige stipjes heb ik gemaakt met een van mijn dotting tools en dan met  het kleinste balletje. Dotting tools kan je o.a op marktplaats vinden. Maar je kan natuurlijk ook gewoon stipjes maken d.m.v. een oude pen, satéprikker of tandenstoker. Dip ze in een drupje nagellak en je kan stipjes gaan zetten! Om ervoor te zorgen dat de nagellak langer mooi blijft, gebruikte ik een top coat van Hema.


Wat vonden jullie van deze nail art?
xx Sara

Neem zeker eens een kijkje op Sara's blog: www.justaboutmakeup4you.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...