19 sep 2013

Tag: Colors Of The Rainbow || Iris

Wist je dat mijn naam 'Iris' verschillende dingen betekent? Natuurlijk het gekleurde deel van je oog en de bloem, maar ook ben ik een Griekse godin! Het leukste is dat mijn naam ook de naam van deze tag betekent in het Oud-Grieks: regenboog! De Colors Of The Rainbow Tag, waar ik mijn favorieten passend bij de kleuren van de regenboog laat zien!





Voor de kleur rood hoef ik niet lang na te denken: mijn One By One Volume Express Mascara van Maybelline (review)! Ik gebruik hem al 4 maanden elke dag en ik ben er dol op! Hij geeft ontzettend veel volume, separeert mooi en is goed waterproof: alles wat ik nodig heb! Als hij nu ook eens nog goedkoper zou zijn... Hij is in de UK 5 euro goedkoper, tss!



Oranje is niet echt een kleur waar ik warm van word. Ik heb een oranje pyjama shirt en sportschoenen en that's it! Maar ik heb wel een geweldige, oranje kwast! Drie keer raden welke? Mijn Expert Face Brush van Real Techniques (review) natuurlijk! Ik gebruik hem altijd voor mijn BB cream van Rimmel (review) of Fit Me Foundation van Maybelline en hij werkt gewoon ontzettend fijn voor een mooi en vrij dekkend resultaat. 



Ik heb eigenlijk geen gele kleding, schoen of gele 'beauty holy grails'. Wat moet ik toch kiezen, mijn dotting tool of mijn agenda? Uiteindelijk koos ik maar gewoon voor mijn Camouflage Cream van Catrice (review), want die is tenslotte toch ook soort van geel? Deze concealer is werkelijk waar fantastisch: hij dekt ontzettend goed en blijft mooi lang zitten. Er gaat tegenwoordig geen dag meer voorbij dat ik hem niet meer gebruik,  al 6 maanden lang!

Op huidverzorgingsgebied is de Poriënsluitende Zuiverende Lotion van Garnier al meer dan 4 jaar mijn vaste favoriet. Mijn vettige puber huid kan wel wat hulp gebruiken en deze is daar perfect voor! Hij droogt mijn huid op een positieve manier goed uit en zorgt voor minder onzuiverheden!



Zoals jullie misschien wel weten is mijn favoriete nagellakkleur blauw. Ik heb er dan ook wel wat van! Mijn favorieten zijn: Midnight Skinny Dip van Rimmel (swatch), Essie Bouncer It's Me (swatch), L.A. Colors Flurry (swatch) en New York Color Blue Skycraper (swatch)!



Voor de kleur indigo heb ik erg lang moeten nadenken, want tja.. die kleur heb ik niet echt.. Uiteindelijk koos ik opnieuw voor een nagellak die het dichtst bij de kleur komt. Dit is echt één van mijn favoriete nagellakken: Dirty Berry Catrice (swatch). De nagellak heeft prachtige holografische glitters en dekt al na één laagje!



In deze tag heb ik vooral beauty en geen fashion, aangezien ik niet echt favoriete kledingstukken heb en ik alleen maar rondloop op mijn zwarte Converse All Stars, grijze en marineblauwe Vans en mijn bruine laarsjes. Maar het leek me leuk om één lifestyle item te doen: mijn favoriete drankje! Ik ben namelijk gek op Coca Cola Cherry! Deze cola vind je in Zuid-Europa in veel grotere flessen: 1,5 en 2L en op vakantie drinkt de hele familie niets anders, haha! En niet te vergeten is het ook een heerlijke Lipsmacker!


Voor de kleur roze hoefde ik ook niet lang na te denken: de Nivea Lip Butter in Rasberry Rosé natuurlijk! Ik ben helemaal gek op deze lippenbalsem: hij verzorgt mijn lippen zelfs fijner dan een Vaseline! It's just love!



Voor multi-clored moet ik wel mijn Sleek Oh So Special palette (review) gebruiken! Over Sleeks oogschaduwpaletten hoef ik toch verder niks toe te lichten toch? Want wát een kleuren en wát een pigment! 


Q: Wat is jouw favoriete kleur van de regenboog? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...