20 sep 2013

Nail-art: City Skyline

Het is vandaag precies nog 22 dagen tot ik in het vliegtuig stap naar Amerika! Ik heb er natuurlijk ontzettend veel zin in! Alleen de leraren hebben helaas verzonnen om de laatste week voor de uitwisseling lekker vol te plannen met repetities, zodat ik de dag voor vertrek nog even een toetsje biologie mag maken.. Bleh! Om toch vast in de stemming te komen, maakte ik een leuke Sky Line Nail-art!




Ik inspireerde deze nail-art op een video van Cutepolish. Alleen gebruikte ik geen ombre nail-art als achtergrond, dat de lucht moet voorstellen, maar een mooie holografische nagellak voor de sterrenhemel.


Achteraf bedacht ik me dat ik misschien wat minder raampjes had moeten tekenen, maar dat was helaas niet meer te veranderen. Wel heb ik later nog driehoeken op de wolkenkrabbers geplaatst, wat ik niet op de foto's heb vastgelegd.


Nagellak die ik heb gebruikt:
  • Essie Rock Solid Base Coat
  • Catrice Dirty Berry (swatch)
  • Wild & More 60 (swatch)
  • Essence Lily Bloom uit Flower Grunge collectie (swatch)
  • Catrice Birdy Reloaded (swatch)
  • Rimmel  5 in 1
Q: Wat vinden jullie van deze nail-art? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...