31 okt 2013

Herfst Tag

Eerder deed ik al deze Autumn Tag, maar afgelopen week kwam ik opnieuw weer een leuke herfst tag tegen bij Sofie. Gelukkig zijn de vragen totaal anders en misschien nog wel leuker ook! En omdat ik toch nog steeds probeer in een positieve herft stemming te komen, vulde ik de tag toch maar even voor jullie in!




Wat vind je van de herfst?
Ik heb altijd een beetje een gemengd gevoel bij de herfst. Ik houd ontzettend veel van het mooie weer in de lente en de zomer. Maar gelukkig is de herfst toch niet zo koud als in de winter. En zeker nu ik erachter ben gekomen hoe koud het nu al is in Amerika, mag ik zeker niet klagen!

Voordelen en nadelen van de herfst?
Voordelen aan de herfst zijn de mooie kleuren van de bladeren aan de bomen en het feit dat je weer met een reden kunt gaan winkelen. Het grootste nadeel is voor mij de naderende winter. Ik ben gewoon een zeurende koukleum.



Appeltaart of muffins?
Daar hoef ik niet lang over na te denken: appeltaart natuurlijk! Als ik voor mijn gehele leven nog maar één specifieke taart zou mogen eten, zou dat appelkruimel zijn!

Beauty musthave voor de herfst?
Lippenbalsem, body lotion en concealer zijn voor mij onmisbaar. Door de kou wordt mijn huid en lippen wat droger. Maar ook komt de zon minder te voorschijn en dat betekent een minder egale huid! Concealer is het toverwoord.

Favoriete herfstschoenen? 
Als ik over straat durfde te gaan met lekkere pantoffels, zou dat mijn antwoord zijn. Maar aangezien ik laf ben en er niet graag als een sloddervos bijloop, kies ik maar gewoon voor mijn enkellaarsjes. Lekker comfy, maar toch wat warmer dan sneakers.



Vier jij halloween?
Nee, maar heel lang geleden heb ik ooit wel eens een pompoen gesneden. Ik heb de voorpret van halloween gelukkig wel in Amerika meegekregen. Wat zou het toch leuk zijn als alle Nederlanders ook halloween zouden vieren!

Vier jij Sint-Maarten?
Nee, ik denk dat ik gewoon in het verkeerde deel van Nederland woon daarvoor.




Wat doe je het liefste in de herfst?
Mijn familie houdt ervan om in de herfst in het bos te wandelen en op zoek te gaan naar de mooiste paddenstoelen en herten. Ook houd ik ervan om me lekker warm aan te kleden en stiekem geniet ik ervan om in het weekend de hele dag mijn pyjama aan te houden. 

Wat ga je doen deze herfst?
Eigenlijk niks. Ik kom net terug uit Amerika en moet een heleboel schoolwerk inhalen. Binnenkort is er weer een toetsweek. Kortom, mijn herfst bestaat uit school, school en nog eens school... Niet dat ik het erg vind, hoor. Want zijn er niet miljoenen kinderen die maar al te graag naar school zouden gaan, maar dat niet kunnen?

Q: Wat is jouw favoriete seizoen? 
Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...