29 okt 2013

Terug uit Amerika!

Hi lieve lezeressen! Daar ben ik dan weer, na 2 weken ben ik weer terug in ons kleine kikkerlandje! Zondag ochtend kwam ik rond 7 uur aan op Schiphol. De vlucht duurde slechts 6 uur en ik heb grotendeels geslapen: yay! Ik moet eerlijk zeggen dat het nogal tegenvalt om terug te zijn... Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in Amerika en het was vooral voor de meiden nogal een drama om afscheid te nemen van 'hun' Amerikanen. 


Gelukkig hebben we vandaag (maandag) nog een vrij dagje gekregen. Helaas moeten we die gaan benutten met het inhalen van huiswerk, maar dat kan ook niet anders. Ik beloof dat er binnenkort een hele hoop foto's, een shopblog en misschien ook wel een win actie aankomen! Tot zover deze update, maar er komt snel meer! Love' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...