5 okt 2013

Leuke Herfst Nail-art

Het is al  weer meer dan een week geleden sinds het officieel herfst geworden is! Vandaar dat het hoog tijd was om weer  eens wat herfst inspiratie op te doen. Na de nagellak trends voor het komende herfstseizoen, is het nu de beurt aan leuke herfst nail-art!






Het wordt steeds kouder: toen ik vorige week om 8 uur op de fiets naar school zat, wenste ik dat ik mijn handschoenen aanhad... En een lekkere sjaal of wollen trui! Bovenstaande nail-art is simpel, maar wel erg lief!


Typische herftkleuren zijn bijvoorbeeld oranje, okergeel, rood, maar ook goud! Deze nail-art niet meteen 'herfst: bam, in your face', maar is wel een mooie manier om een gouden nagellak te dragen. Deze moet ik echt eens doen, zeg!








En natuurlijk: wat is het allermooist aan de herfst? De bomen die langzaamaan van kleur veranderen en mooi oranje/geel/rood worden!  Blaadjes en kale bomen zijn dus echt typisch voor herfst nail-art!

De 2 mooiste nail-art creaties van hierboven vind ik het zwart-gouden patroon en de kale boom met nude achtergrond! Welke nail-art creatie van hierboven vind jij het mooist? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...