3 okt 2013

Tip: Action Make-up Organiser

Ik begin de Action steeds meer als een gevaarlijk terrein te beschouwen. Zoals ik er vroeger eens in de paar maanden gewoon doorheen liep en alleen de schriften en pennen afdeling bezocht, zo lastig vind ik het nu. Laatst liet ik hier al een (grotendeels) lifestyle shopblog zien en een week later stond ik al weer met Sara in de winkel.. Dit keer nam ik (gelukkig) alleen deze make-up organiser mee voor slechts € 1,42! Beter dan dat kan het niet, toch?





Make-up organisers waren tot kort geleden nergens in ons kikkerlandje gemakkelijk te vinden, maar nu hebben Kruidvat én Action ze zelfs beide! Al ontzettend lang had ik het make-up bakje van Kruidvat, maar hij begon me steeds meer te irriteren. Hij was lomp en te groot. Ik wilde gewoon een mooi compact bakje waar alles precies inpaste. En die heb heb ik nu gevonden! 



Het bakje bestaat uit verschillende delen. Het grootste vakje gebruik ik voor mijn foundation en poeders. Dan zijn er 6 kleine vakjes voor lipsticks, lipglosses, vloeibare concealer of wenkbrauwgel (gebruik je fantasie!). Het middelgrote bakje kan je gebruiken voor kwasten, mascara's, oogpotloden, etc. Je kan dus gewoon precies doen wat jij wilt!


Ik vind deze make-up organiser hartstikke handig om mijn daglijkse make-up in te bewaren. Je hebt zo alles lekker netjes bij elkaar staan. Doe gewoon wat je er zelf meewilt! En is je trouwens de Hema make-up op het doosje opgevallen? 

Q: Hoe bewaar jij je make-up het liefst? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...