1 okt 2013

Leuke YouTubers #4!

Mijn moeder deelt me maar al te vaak mee dat ik echt eens iets moet doen aan mijn YouTube verslaving... Maar geef maar toe, wie is er tegenwoordig niet 'verslaafd' aan iets? Niet dat ik suggereer dat ik echt verslaafd ben, maar iedereen vind toch wel iets geweldig leuk? De één houdt van Instagram, de ander kan niet stoppen met What's App en de ander kan niet zonder zijn camera.. Iedereen is anders! Vandaag heb ik weer eens leuke YouTubers op een rijtje gezet!







Rhae Estelle is een Canadees (en zo pretty, geef maar toe!) meisje met een leuke persoonlijkheid. Ze uploadt helaas niet zo veel, maar om toch maar even aan te geven hoe populair ze is: ze heeft nog maar 30 video's op haar kanaal geüpload, maar heeft nu al 200.000 abonnees! Dat noem ik nog eens aantallen!



Adrea (AndreasChoice) wordt ook wel de koningin van de D.I.Y. genoemd. Ik zou ook zo creatief willen zijn als zij is, zeg! Je doet in ieder geval genoeg inspiratie op in haar video's!




Iedereen kent wel het Australische accent, maar het accent van mensen uit Nieuw-Zeeland kende ik nog niet. Toen ik Shannon voor het eerst hoorde praten, kon ik haar dan ook niet echt plaatsen. Geen Amerikaans, geen Brits, maar ook niet Australisch! Ik vind het ontzettend leuk om haar accent te leren kennen en haar video's zijn ook nog eens leuk!



Als er iets is waarvan ik houd, dan is het wel kort en duidelijk. En dat is precies wat Sineady (TheMakeUpChair) doet op haar YouTube kanaal. Ze is professioneel make-up artist en doet de beste en handigste how-to video's!


Nicole Guerriero

Dulce Candy



Lisa Eldridge


Carli Bybel


Kende jij al een van deze YouTubers? Liefs' Iris

Leuke Nederlandse YouTubers - zie hier blogpost
Leuke Amerikaanse en Canadese YouTubers - zie hier blogpost
Leuke Britse YouTubers - zie hier blogpost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...