14 okt 2013

Mijn Favoriete Nagellak Kleuren Voor De Herfst!

De herfst heeft zijn intrede gedaan. Hoewel ik normaal gesproken niet zo van de donkere nagellak kleur ben, maak ik dit jaar toch een uitzondering. Vroeger associĆ«rde ik  donkere nagellak altijd met gothic stijl, maar ik ben er achtergekomen dat het juist heel mooi en trendy kan zijn! 






Allereerst heb ik twee ontzettend mooie nagellakken van Essence om te laten zien. Deze kocht ik ongeveer een maand geleden, zie hier de shopblog. Here's My Number is een prachtige liquid sand nagellak, die door zijn donkere kleur toch wel erg stoer is. Ook vind ik Only Purple Matters erg mooi. Paars is niet mijn favoriete kleur, maar in combinatie met de roze glitters kan ik niet ontkennen dat hij geweldig is!



Ook al zei ik net nog, dat ik paars niet zo mooi vind.. Ik heb nog een paars als favoriet voor de herfst! Deze gebruikte ik dan ook als basislak onder de paarse glitternagellak van Essence. Deze paarse kleur uit een set van Primark gaat richting metallic en is gewoon prachtig intens na slechts 2 laagjes. Zeker een aanrader! Klik hier voor de swatch van het gehele setje! 




Ook ben ik helemaal verliefd op deze Liquid Sand van O.P.I., genaamd Magazine Cover Mouse. De nagellak heeft een klassiek rode kleur met roze en gouden glitters. Helaas een limited edition en ook nog eens een mini, dus ik ben er heel zuinig mee! Bekijk hier de swatch. 







En ik zou Iris niet zijn als ik mijn favoriete blauwe kleuren niet zou laten zien! Ik heb er dan ook wel wat van! Mijn favorieten zijn: Midnight Skinny Dip van Rimmel (swatch), Essie Bouncer It's Me (swatch), L.A. Colors Flurry (swatch) en New York Color Blue Skycraper (swatch)!

Q: Wat is jouw favoriete nagellak kleur voor de herfst? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...