16 okt 2013

Review: MAX Blushes

Al meer dan een half jaar geleden nam ik eens twee blushes mee bij de Action. Puur uit nieuwsgierigheid, want wat is nou €0,99? Nooit ben ik eraan toe gekomen om er een review over te schrijven. Ten onrechte, want voor de prijs is de kwaliteit zeker in orde!




In februari (!) nam ik twee kleuren blush mee: 035 Pink en 034 Rose. De blushes komen in een mat zwart doosje, super als bedenkt wat je ervoor betaalt. De blushes hebben een inhoud van 7 gram. Van de doosjes zelf ben ik minder fan: de bovenkant met spiegel wordt al snel vies en krijgt veel krassen. Laten we daar maar gewoon niet te lang bij stil staan, want voor de prijs hoef je ook niet al te veel te verwachten!





Als je de pan van de blush optilt, tref je een schattig baby-roze poederdonsje aan en ook nog eens klein spiegeltje. Ik kwam niet meteen achter 'het geheime kamertje', zo handig als ik ben! Zelfs mijn moeder vond dit geweldig schattig en die heeft niet eens zo veel met de beauty! Ik gebruik de sponsjes overigens niet voor blush, geef mij maar gewoon een kwast. Het komt er namelijk al snel erg vlekkerig uit te zien, maar om je gezicht even onderweg af te poederen kunnen ze wel handig zijn!





De pigmentatie is, zoals je kunt zien, dik in orde. Rose is een vrij oranje kleur met lichte shimmer en je kunt hem al snel gebruiken als highlighter. Als blush is de kleur niet erg opvallend, maar hij geeft wel een mooie glow. Pink is een matte koel roze kleur. Je moet wel oppassen bij het aanbrengen, want je komt er al snel uit te zien als een echte clown! Toch geeft deze blush wel een mooi resultaat op je wangen!



Beide blushes zijn dus van goede kwaliteit! De pigmentatie is prima: je moet zelfs een beetje oppassen met aanbrengen! De blushes zijn te koop in 5 verschillende kleuren voor 99 cent bij de Action. 

Q: Heb jij wel eens een blush van MAX geprobeerd? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...