20 okt 2013

Tips Voor Opstaan In De Ochtend!

Als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het wel vroeg opstaan. Ik ben totaal geen ochtendmens en mij doe je dan ook een groot plezier met een eerste uur vrij van school. Normaal gesproken sta ik (al) om 6.45/ 7.00 uur 's ochtends op om om half 9 op school te zijn. Benieuwd naar mijn (korte) tip om zo goed mogelijk uit bed te komen?




Mijn beste manier om uit bed te komen, is mezelf manipuleren. Zo heb ik (geleerd van mijn vader, het is vast een familie ding) mijn wekker een kwartier vooruit gezet. Zo heb ik soort van het idee dat ik eigenlijk extra lang in mijn bed kan blijven liggen, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. 



Wat ik ook doe: mijn wekker zo zetten, dat hij precies twee keer af kan gaan, voordat ik echt mijn bed uit hoef. Zo ben ik al een beetje wakker, maar kan ik toch nog even extra genieten van mijn laatste minuten in mijn warme bed!

En obviously ga gewoon lekker vroeg slapen, als je voelt dat je moe bent. Ook al kan ik er 'uren' over doen om mijn in te gaan, lukt het me de afgelopen tijd een stuk beter dan een paar maanden terug!

Q: Wat is jouw tip om vroeg op te staan in de ochtend? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...