18 okt 2013

13 Random Questions Tag!

Persoonlijke tags, daar kan ik wel van smullen. Ik lees ze met veel plezier, maar schrijf ze ook maal al te graag! Vandaag is het de beurt aan de 13 Random Questions tag! 13 persoonlijke vragen, van mijn horoscoop tot handschrift!



Waarvan denk je dat je het kan, maar eigenlijk kan je het helemaal niet?
Spontaan zijn. Ik zou het allerliefst gewoon op iedereen af kunnen stappen en een gezellig gesprekje hebben. Helaas zit ik niet zo in elkaar en ben ik toch nog wel wat verlegen bij onbekenden. Bij bekenden is het weer echter een heel ander verhaal.

Wat vind je een moeilijk woord om uit te spreken?
Er is niet echt een woord dat ik lastig vind om uit te spreken, maar ik kan wel erg 'rebbelen'. Dan praat ik erg snel, waardoor mensen heel vaak vragen: wat zeg je, Iris? Niet zo'n handige eigenschap, dus!

Wat was je favoriete tv programma uit je jeugd?
Vroeger heb ik naast veel Barbie films, veel Winx gekeken. Ik had een stuk of 3 Winxpoppen en was er altijd mee bezig. Mijn moeder had zelfs alle afleveringen (legaal, haha) gedownload voor me!



Wat vind je het belangrijkst: liefde, beroemdheid, macht of geld?
Dat lijkt me wel duidelijk: liefde. Dan hoeft het niet te gaan over romantische liefde, maar ook gewoon je familie en vrienden. Want als je een beroemdheid, groot heerser of rijkaard zou zijn, heb je toch liefde nodig!

Als je in een tijdperk kon leven, wanneer zou dat dan zijn en waarom?
Om eerlijk te zijn, hoef ik eigenlijk in een ander tijdperk te leven. Ik vind deze tijd wel prima! 

Als je je garderobe opnieuw moest kopen uit 2 winkels, welke zouden dat dan zijn?
H&M en Primark. Daar bestaat mijn kledingkast toch al grotendeels uit!

Kun je je herinneren wat je op deze dag, vorig jaar hebt gedaan?
Het was toen een gewone maandag (even opgezocht ;) ), dus waarschijnlijk zat ik gewoon saai in de schoolbanken.



Heb je terugkerende dromen? Zo je, welke dan?
Nee, tegenwoordig droom ik niet zo veel meer. Ik droom vast wel: ieder mens heeft volgens mij 3 dromen per nacht, maar ik kan ze me in ieder geval niet goed meer herinneren. Vroeger had ik wel altijd dezelfde nachtmerrie: dan een T. Rex de basisschool kwam aanvallen, haha!

Wat is je horoscoop?
Ik ben jarig op 16 augustus, dus ik ben een leeuw! 

Hoe ziet je droom slaapkamer eruit?
Een beetje zoals vaak in de bladen staat: een mooie ruime kamer met natuurlijk licht. Een tweepersoonsbed, een mooi bureau, kledingkast, e.d. Een fijne sfeer!

In wat voor positie slaap je altijd?
Ik slaap op mijn zijkant of op mijn buik. Op mijn rug kan ik niet in slaap vallen. En in de winter lig ik als een bolletje, haha!

Wat draag je op dit moment aan je voeten?
Niets, ik heb blote voeten, omdat ik net mijn teennagels heb gelakt!

Heb je een mooi handschrift? Show het!
Veel mensen zeggen altijd tegen me, dat ik een mooi handschrift heb, dus ik heb besloten dat maar te geloven. Ik heb schrijf ik alle twee de stijlen: school- en blokletters. 




Neem de tag gerust over! Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...