13 nov 2013

FOTD: American Girl...

Afgelopen oktober kocht ik in Amerika een hoop leuke spulletjes. Grappige sokken, een opvallende muts, een 'big apple' magneet, maar ook toch nog wel een aantal beauty spulletjes! En toen ik weer thuis terug was gekeerd, kon ik niet wachten om ze uit te proberen! 





In Amerika kocht ik o.a. een oogschaduwpalette van Wet 'n Wild met een prachtige cranberry kleur, een bronzer en blush duo van e.l.f., de Too Faced Shadow Inscurance en een nieuwe Maybelline mascara. In Amerika stond ik werkelijk te popelen om ze te swatchen, maar ik heb me in kunnen houden! Alles voor de blog natuurlijk... 



(excuus voor de rommel op de achtergrond!)

Op mijn gezicht klaar te maken voor de lading make-up die er die dag op zou zitten, gebruikte ik een primer. Daarna was de foundation aan de beurt om mijn huid mooi egaal te krijgen. Onder mijn ogen en op sommige puistjes was er nog wat concealer nodig. Toen was het tijd om af te poederen! Vervolgens probeerde ik voor het eerst mijn bronzer en blush duo van e.l.f. uit, die me trouwens meteen erg goed beviel! Als finishing touch gebruikte ik nog een highlighter.




Na maanden er gedroomd van te hebben, had ik dan eindelijk de Too Faced Shadow Insurance in handen... Tot nu toe komt hij er goed door de test bij mijn hopeloos vettige oogleden! Op het bewegend ooglid gebruikte een cranberry kleur en in de crease en outer V bracht ik een donkere bruine kleur aan. Ook kregen de binnenste ooghoeken en het wenkbrauwbot een mooie highlight. Nog wat eyeliner en mascara, en klaar is Kees!



Producten die ik voor deze look heb gebruikt, zijn:

  • Catrice Prime And Fine Smoothing Primer
  • Maybelline Fit Me Foundation - review
  • Catrice Camouflage Cream - review
  • Essence Stay All Day 16H Long Lasting Concealer - review
  • MAX Pressed Powder Foundation
  • e.l.f. Contouring Blush & Bronzer St. Lucia
  • Catrice Prime And Fine Highlighting Powder - review
  • Catrice Eyebrow Set
  • Essence Lash & Brow Gel - review
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Wet 'n Wild Knock On Wood
  • Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen - review
  • Maybelline The Rocket Volum' Express Waterproof
  • Lipsmacker Coca Cola Cherry

Q: Wat vinden jullie van deze look? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...