12 nov 2013

Sweater Weather Tag.

Ik zag een paar dagen geleden de Sweather Weather Tag voorbijkomen bij Lenette. En het leek me leuk om hem ook zelf in te vullen. Hij gaat over de herfst. En aangezien we nu in die periode zitten is het wel toepasselijk... Veel leesplezier!

                                                                       Bron

                                                          Favoriete kaarsgeur?
Ik denk toch iets van zoete fruitgeuren of kaneel. Ik houd niet zo van de kruidige geuren, dus ook niet in de herfst. Vanille vind ik trouwens ook erg lekker.


                                          Koffie, thee of warme chocolademelk?
Oh, ik hou van alle drie. Ik denk dan toch het meest van thee. Want daar zijn zoveel soorten van. Daar krijg ik nooit genoeg van! Maar chocolademelk en koffie zijn ook groot favoriet.


                                     Wat is de beste herfst herinnering die je hebt?
Dat ik altijd kastanjes ging rapen met mijn ouders en broertje. We liepen daar dan heel de middag en bekeken thuis onze buit. Daarna gingen we er vaak mee knutselen. Of we legden heel de vensterbank vol.


                     Welke make up trend vind je leuker: Winged eyeliner of donkere lippen?
Donkere lippen. Ik ben gek op lippenstift. En eerlijk gezegd draag ik het vaker dan eyeliner. Ik kan sowieso geen wing maken. Lippenstift geeft me meer zelfvertrouwen.


                                                  Wat was je voor Halloween?
Ik vier geen Halloween. Ooit heb ik wel een verjaardagsfeestje gegeven met Halloween thema. Het is best jammer dat we het in Nederland niet vieren.


                                                          Hoeden of sjaals?
Sjaals. En dan het liefst colsjaals. Ik heb geeneens hoeden! En sjaals houden je altijd zo warm. Echt superlekker. Daar kan ik er niet genoeg van hebben.

                                              Meest gedragen sweater?
Een de H&M van vorig jaar. Die is zo lekker warm. Ik ben sowieso gek op sweaters.


                                           Favoriete herfst nagellak kleur?
                                      Bordeauxrood, donkerbruin en legergroen.

                                                    Skinny jeans of leggings?
Skinny jeans. Die zitten gewoon heel lekker. En leggings zijn wel erg koud in de herfst/winter.


                                                         Laarzen of uggs?
Dat is simpel. Ik heb geen uggs. En laarzen wel. Ze houden ook een deel van je benen warm en ze zitten gewoon heel lekker.


Dat was de tag alweer. xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...