11 nov 2013

Urban Decay Naked 3!

De twee Naked paletten van Urban Decay. Wie kent ze niet? Tenzij je onder een steen hebt geleefd de afgelopen tijd natuurlijk! De paletten zijn razend populair over de gehele wereld, of het nu in Canada of Nieuw-Zeeland is. Een tijdje terug kwam Urban Decay al met het Naked Basics palette (die ik bijna meenam in NY!), maar nu zijn de geruchten bevestigd: er komt ook een Naked 3!





4 dagen geleden barstte de bom toen de Française Natacha op haar blog het nieuwe Naked 3 palette liet zien. De post is in het Frans, maar na 3 jaar Frans vind ik het wel aardig te volgen! En anders is er altijd nog de optie Google Translate! 





Afgelopen dagen was nog onzeker of de verhalen rondom een nieuw Urban Decay palette waar waren.. Maar nu heeft Urban Decay zelf zelfs bevestigd dat er een nieuw palette zit aan te komen, bijvoorbeeld hier. Maar ook een Britse blogster reviewde het palette hier al! Het is weer een echt Naked palette: met allerlei geweldige nude tinten. Naked (1) bevat meer warmere kleuren, Naked 2 daarentegen juist meer koelere kleuren. Je zou wel kunnen zeggen, dat dit de neutralere roze versie is. Mooi, want dit soort kleuren staan iedereen wel!

Nou, we kunnen blij zijn! Toen ik de foto's voor het eerst zag, dacht ik aan een sprookje. Mooie roze prinsessen kleuren, die ik misschien nog wel wat specialer vind dan de andere Naked paletten (waarvan ik beide dupes heb!). Naked 3 zal vanaf december te koop zijn bij Sephora en dus rond die tijd ook online te bestellen zijn via Sephora.fr! 

Q: Wat vind jij van het nieuwe Naked 3 palette? Mooier, of valt hij je juist tegen? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...