16 dec 2013

OOTD-Sara inschrijving pijnstillers

Vandaag een OOTD voor jullie. Een Outfit Of The Day. De outfit waarin ik foto's heb gemaakt voor mijn inschrijving voor audities voor Pijnstillers. De nieuwe film van Carry Slee.




Shirt: ?
Broek: Primark
schoenen: Bristol


Dit shirt is al redelijk oud. Maar nog steeds mooi. Hij heeft sliertjes met daaraan kralen. Het valt vrij wijd. De broek heb ik deze herfst bij de Primark gekocht voor 10 euro. De schoenen zijn van vorig jaar maar nu weer te koop voor ongeveer 30 euro.


Natuurlijk moest ik nog even een foto voor de kerstboom maken. Dat witte is een groot pakje voor mijn moeder.


Maken jullie van foto's van jezelf?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...