9 jan 2014

Collective Shoplog | Sara

Ik ging op 30 Januari naar de stad met een vriendin. Dat lijkt best lang geleden! Maar het valt mee. Ik heb er wat leuke dingen gekocht en wil die graag aan jullie laten zien. Dit artikeltje maak ik op mijn ouders computer, omdat die van mij nog steeds kapot is...



Hierboven zag je een ketting met een adelaar. Deze kocht ik bij de Bijoux Brigitte voor €5,95. Ik heb lang tussen deze en een andere ketting staan twijfelen, maar uiteindelijk heb ik dus toch voor deze gekozen.



Van de vriendin waarmee ik ging shoppen kreeg ik deze concealer van Maybelline. Zij had hem gekocht voor zichzelf maar hij was te donker voor haar. Dus toen mocht ik hem hebben. Echt superbedankt!


Bij de Hema kocht ik een wenkbrauwgel. Hij kost €3,75 naar ik had hem voor €3. Dat vond ik wel het proberen waard!



Voordat ik de wenkbrauwgel had ik dit wenkbrauwpotlood van de Hema al gekocht. Een wenkbrauwpotlood in 09. Hij bevalt me tot nu toe erg goed, net als de gel. Deze was €2.


Bij Rimmel in de Kruidvat was er een 1+1 gratis actie. Dus mijn vriendin en ik kochten allebei deze nagellak. Een zwart/groenige nagellak met glitters. En hij was onverwachts liquid sand. Maar stiekem maakt dat de nagellak nog leuker!



Ook kocht ik weer een lippenstift van Essence. De Longlasting Lipstick in 09 Wear Berries! Een review volgt nog. Deze was €2,39 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.



Als laatste kocht ik bij de hema nog een lipstick die ik supergraag wilde. Het is nummer 14. Hij lijkt meer bruin op dat plaatje. Maar hij is heel donker/bordeaux rood. Ook hiervan volg nog een review. Deze lipstick is 3 euro.


Dat waren alweer mijn aankoopjes! Niet superveel. Maar ik ben met alles erg blij.

Wat waren jullie laatste aankopen van 2013?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...