11 jan 2014

Essence Geurenset | Review

Jullie hebben deze set vast al eens voorbij zien komen: een set van 5 geuren van Essence. Laatst was hij afgeprijsd naar 10 euro. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag! Vandaag deel ik mijn ervaring met de geuren.




Zoals ik al zei, zitten er 5 geurtjes in deze set. De verpakking ben ik helaas kwijt dus die kan ik niet laten zien. Maar die was ook niet heel bijzonder...

De volgende geuren zitten in de set

  • Like A Million Miles Away
  • Like A Day In Paradise
  • Like A Day In A Candy Shop
  • Like A First Day In Spring
  • Like The Party Of My Life


De flesjes zijn 3 vingers hoog. Dus niet supergroot, maar wel erg schattig. Er zit 7 ml inhoud in één  flesje.


Like A Million Miles Away. De verpakking van deze is niet zo boeiend. Een "stempel" van de aarde en de oranje letters. Ik vind hem ruiken naar sinaasappel/mandarijn. Hij ruikt vrij sterk en is een beetje uitdagend. De geur blijft lang hangen.

Top noten: mango, mandarijn en pompelmoes
Middelnoten: pruimen, rozen en praline
Basisnoten: muskus, vanille en cederhout.


Like A day In Paradise. Een frisse zure geur. Maar ook zoet. Een vreemde combinatie, maar wel superlekker! Wel is het waarschijnlijk meer iets voor in de zomer.

Top noten: perzik, citroen, rabarber en zwarte bessen
Middel noten: magnolia, appel en fresia
Basis noten: sandelhout, vanille en kokosnootmelk


Like A Day In A Candy Shop. Dit is een heel zoete geur. Je moet hier van houden, en dat doe ik! Wel vervaagd deze geur helaas vrij snel.

Top noten: perzik en orchidee
Middel noten: sering, heliotroop en jasmijnbloemblaadjes
Basis noten: vanille, tonkabonen en zachte muskus


Like A First Day In Spring. Ook deze geur is erg zoet. Echt iets wat ik me bij de lente voorstel. Erg lekker! Deze geur blijft lang hangen.

Top noten: ananas, sinaasappel en mandarijn
Middel noten: praline, braambessen en rozen
Basis noten: sandelhout, muskus en vanille


Like The Party Of My Life. Ik vind dit echt een beetje een uitgaansgeur, zoals de naam al zegt. Ik houd hier echt van en kan hem niet echt goed beschrijven.

Top noten: citroen, sinaasappel, abrikoos, hyacinten, lelietje van dalen
Middel noten: osmanthus, jasmijn, rozen en viooltjes
Basis noten: vanille, muskus, sandelhout en cederhout.


Ik ben blij verrast door dit setje. Ik ga de geuren zeker vaker gebruiken. En als ze op zijn ga ik de flesjes bewaren. Ze zijn zo schattig!. De uitstraling van de flesjes is ook erg schattig. De parfums zijn ook los te koop: in 50 mL (€6,99) en in 10 mL (€2,99).

Van mijn minst favoriet naar meest favoriet: 
  
5 Like The Party Of My life
4 Like A Million Miles Away
3 Like A Day In Paradise
2 Like A Day In A Candy Shop
1 like a first day in spring

Wat vinden jullie van de Essence geuren? xx Sara

1 opmerking:

  1. Wat een schattige flesjes. Like a first day in spring is denk ik ook mijn favoriet als ik het zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...