24 jan 2014

Indigo Stripes And Sqaures | Review

Vandaag alweer een parfum review voor jullie! De laatste voorlopig. Dit keer een parfum van de Action. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag en heb hem nog niet superveel gebruikt. Maar hij ruikt wel erg lekker!





De verpakking oogt een beetje goedkoop. Wel staat er een leuke Engelse vlag op en is hij best fel roze. 


De fles is vrij groot en zwaar. De dop is wederom goedkoop en hij blijft niet goed vastzitten.



De vloeistof is een beetje roze, maar wel heel licht.



Ik vind dit parfum zoetig en een beetje bloemig ruiken. Hij blijft niet super lang hangen. Maar met deze grote fles kan ik lang vooruit. En ik kan ook zo weer een nieuwe kopen voor die paar euro natuurlijk!

Ik kan nergens vinden wat er in zit. Sommige blogs beschrijven dit als een mannengeur. Maar daar ben ik het niet mee eens. Ook wordt hij vergeleken met Burberry. Daar kan ik niet over oordelen want ik heb die geur niet.

Dit parfum kost €1,59 en is te koop bij de Action.

Q: Wat is jouw favoriete parfum? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...