26 jan 2014

Keuzes & Vervolgopleiding

Het duurt nog even voor mij. En misschien voor jullie ook. Maar uiteindelijk moet ook jij voor een vervolgopleiding kiezen. Dat is best moeilijk. Wat wil je in het leven? Ik weet al een lange tijd wat ik wil. Maar ook ik vind het lastig om een school te kiezen die bij me past. Vandaag deel ik de scholen die mij wel wat lijken en mijn tips.

Mijn tips

  • Kijk veel rond. Bezoek verschillende open dagen zodat je goed weet wat er allemaal is. Het is niet handig om je maar op één school te richten. Stel dat je niet wordt aangenomen en je hebt je nergens anders ingeschreven? Dan heb je een probleem...
  • Voel de sfeer. Kan je je thuis voelen op de school.
  • Praat met leraren en leerlingen op de school. Wat vinden zij van de school? Zijn ze echt aardig? 

Mijn favoriete scholen


Mij lijken de opleidingen Communicatie of Communication and Multimedia Design (HBO) wel wat!


Het leukst lijkt me opnieuw de opleiding Communication and Multimedia Design(HBO).



Ook lijkt het Grafisch Lyceum Rotterdam (MBO) erg gaaf!


 En dan is er ook nog het Grafisch lyceum Utrecht(MBO)!



Willem de Kooning academie( HBO)


Welke opleiding volg jij of wil jij gaan volgen? xx Sara

1 opmerking:

  1. Handig, ik moet dit jaar ook mijn vervolgopleiding kiezen maar tja, keuzes maken daar ben ik niet de beste in.
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...