1 jan 2014

Lovely Pictures #3 | December 2013

December was een drukke maand. Op school moesten erop het laatste moment allerlei dingen gebeuren.. Maar ook zijn Sinterklaas en de Kerstman niet te vergeten! Decemeber wordt steeds meer een leukere maand. Ik heb een hekel aan kou, dus het weer zoals nu mag nog wel even zo doorgaan! 






Ik vierde Sinterklaas met vrienden. We deden het bekende dobbelspel, wat ik nog nooit eerder had gedaan! Het was super gezellig en leuk om te doen! Ik nam een leuke mok, waxinelichthouder en een nagellakje mee! En ik kwam terug met veel te veel chocolade! Je kan wel raden wat er mijn huid gebeurd is... 




Ik ga winkelen voor Kerstcadeautjes voor mijn familie (wat overigens ook goed geslaagd was!), en waar kom ik mee terug? Juist ja, droogshampoo, 3 nagellaken, concealer (die ik voor 25% van de originele prijs meennam!) en nepwimpers voor het kerstgala... Geen geld uitgeven lukt me nooit!



Voor school mocht ik in plaats van lessen volgen, juist lessen gaan geven aan basisschoolleerlingen. Ik kreeg het vak Duits (we hadden beter iets als Latijn, Grieks, mythologie of biologie kunnen geven, achteraf gezien...). Het was erg leuk om te doen, maar dat er zoveel tijd in zou gaan zitten, had ik eigenlijk niet verwacht! En ik leverde ook nog eens mijn eerste twee uur vrij in om om 8 acht uur op het station te zitten.. Bah!



Het Kerstgala is hét schoolfeest van het jaar. Ik vind het dan altijd extra leuk om mijn make-up te doen. Het weekend ervoor oefende ik alvast. Ik ging voor een simpel gouden ooglook en nude lips. Ook krulde ik mijn haar, wat er eigenlijk na een uur of drie al weer uitgezakt was..



Vrijdag kregen we studiedag en Mendy was jarig! Daarom hadden Isabelle en ik een gezellige surprise party georganiseerd! Ze had het totaal niet verwacht! Super leuke verrassing dus! We wonen niet erg dichtbij elkaar, dus ik ging met de trein! Ik vind dat altijd heerlijk, vele malen beter dan de bus (die je voorbij rijdt of juist niet stopt als je eruit wil.. hahah!)





Die zondag erna vierde ik Kerst met Sara en een andere vriendin. We keken de film Spijt (die van Carry Slee) en gaven elkaar cadeautjes! Hier kun je lezen wat ik allemaal heb gekregen heb met Kerst! En ook aten we natuurlijk een hele hoop... oei!





Dit jaar leefde ik helemaal naar Kerst toe. Waarschijnlijk door die leuke YouTubers die Vlogmas deden! Ik versierde voor het eerst mijn kamer ook speciaal voor Kerst. Een kerstboom, kerstkaarten, lichtjes, en nog meer lichtjes in een boompje! 


Ik was van plan een nieuwe header voor de blog te maken. Ik wilde de letters met een foto maken, zoals Maud dat bijvoorbeeld ook heeft. Uiteindelijk bleek het toch niet zo'n succes, omdat onze naam te lang is.. Erg jammer! Ik heb nu de oude header van toen we net begonnen met P.S.LiveLifeLovely teruggehaald. Wat vinden jullie ervan?





En dan heb ik nu wat leuke plaatjes van mijn allerliefst poesje! Ze is al 16 en krijgt af en toe wat gekke trekjes, haha! Ze lijkt soms te denken dat ze nog een kitten is, zo cute! Tegenwoordig komt ze heel vaak op mijn bureau erbij zitten als ik 's ochtends vroeg mijn make-up even snel doe! 



Het gras aan de overkant is altijd groener, daar kan Pluk wel over mee praten. Haar eigen mand was blijkbaar niet lekker genoeg.. ze zit nu altijd in deze mand die mijn moeder gebruikte voor het kerstdiner van mijn broertje! 


Ik kreeg ook deze kussens en deken voor Kerst. Ontzettend cool vind ik ze! Ik weet niet helemaal wat ik met ze moet: of in mijn bed of op de bank? Mijn bank is wit en hij wordt al snel vies met kattenharen. Vandaar dat ik er ook een deken op heb liggen! Alleen ik weet niet helemaal of ik het mooi of juist mutsig vind!


Ik wil mijn make-up lade kastje van Ikea gaan verven, dus al die make-up moest eruit! Dit is al mijn make-up, behalve mijn dagelijkse spulletjes (wat nog best wat is trouwens...) Eigenlijk valt het nog best wel mee, toch?


Prettiest face ever! 

Zoals je misschien wel al weet, doe ik niet meer aan sport sinds een jaartje of anderhalf... Soms voel ik daar wat schuldig over en kom ik helemaal in de hardloop-mood. Zoals nu! Ik loop nu ongeveer om de dag hard. Ik ben benieuwd hoe lang ik het ga vol houden, lui als ik ben! haha! 


Ik raak eigenlijk nooit pan. De eerste keer was bij een poeder van Catrice en nu dus bij de witte matte highlighter uit het Sleek Oh So Special palette! Op de foto is het helaas niet erg goed te zien.. Ik ben in ieder geval trots, want wat is dat toch een goed gevoel!


Ik kocht voor mijn kwasten deze pot bij de Action. Hij is gewoon perfect! Ik vulde hem op met donkerblauwe glasballetjes. Ik ben erg blij met het resultaat!


Ik ben helemaal gek op cornflakes sinds ik terug ben gekomen uit Amerika. Ik eet 's ochtends voor ontbijt niets anders meer! Favoriet zijn de rode vruchten en de naturelle (daar gooi ik dan wel vruchtenhagel doorheen, hah!)



Het weekend is bij mij vaste prik product foto's en swatches maken. Hier maakte ik foto's voor de Bourjois Cream Blush, Catrice Eyebrow Filler en de Maybelline Color Tattoo in Permanent Taupe! En natuurlijk ben ik ook wel eens ik een gekke bui: dan moeten er wel gekke foto's gemaakt worden!


Ik blijf een winged liner maken lastig vinden. Ik heb lichtelijk last van hangende oogleden, waardoor het er vaak niet zo mooi uitziet... Deze was de eerste die echt goed gelukt was! #proud!




De afgelopen weken was ik minder into de nail-art, omdat het aardig druk was. Nu het vakantie is heb ik nauturlijk alle tijd en ik maakte 2 nail-art creaties voor Kerst! Persoonlijk vind ik ze best goed gelukt, al zeg ik het zelf!






Dit was mijn kerstlook van 2013. Ik maakte een ooglook met mijn Sleek Oh So Special palette en droeg deze kleur van Essence op mijn lippen. Ik droeg verder een top en skater skirt van H&M.


Op tweede Kerstdag besloot ik voor iets opvallendere ogen te gaan: ik gebruikte een felle paars uit mijn Sleek Original palette. Verder hield ik het gewoon bij een lippenbalsem en (weer) winged liner!


Mijn raam had weer eens een wasbeurtje nodig en toen vonden mijn moeder en ik dit! Een hele lieveheersbeestjes kolonie! Erg leuk en schattig allemaal, maar ze moesten weg...


Mijn favoriete apps van december zijn Jelly Splash en Candy Crush. Ik kan er gewoon niet meer stoppen met spelen. Het minpunt is wel dat ik niet meer verder kom nu.. 


Gelukkig 2014 iedereen! Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...