18 jan 2014

Sex And The City Hello Lover Parfum | Review

Voor Kerst kreeg ik dit geurtje van Sex And The City. Nou heb ik daar niets mee, maar de geur is erg lekker! Ik draag hem vaak en wilde jullie een review niet onthouden. Dus vandaag alweer een geur review voor jullie!




Het doosje is als eerste supermooi. Er staat allemaal geschreven dingen op. Ik kan niet alles lezen, maar er staat bijvoorbeeld 'love'. Ook staan er lipjes. Echt superleuk!


De bovenste letters zijn glimmend. Eronder staat 'hello lover'... in roze. Ook dit ziet er superleuk uit.


Het is een eau de parfum van 60 ml. Ook staan de ingrediƫnten op de achterkant van de doos.


Het flesje loopt van donkerroze naar doorzichtig. Een ombre effect dus. De dop is een "diamant".


Top noten: mandarijn, lychee en roze peperkorrels.
Middennoten/hartnoten: meiroos, wilde pioenroos en kamperfoelie.
Basisnoten: cederhout, vanillebonen, amber en sandelhout.

Dit geurtje is vrij zoet. En daar houd ik van. Houd je niet van zoete geuren? Dan zou ik toch iets anders kiezen. Het is niet een heel zware geur en kan prima overdag gedragen worden. Ik ben fan! Ik hoop nog lang van dit geurtje te kunnen genieten.

Q: Wat is jouw favoriete parfum? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...