17 jan 2014

Mijn Serie Tips | Sara

Ik ben gek op series. Ze hebben iets speciaals. Je kan er langer van genieten dan bij een film. Maar ergens is het ook weer erg vervelend... Je moet weer een week wachten om te weten hoe het verder gaat! Vandaag deel ik welke series ik nu kijk of van plan ben om weer te gaan kijken!

Hierboven zie je Broadchurch. Dit is een Engelse serie. Het gaat over een dood jongetje dat wordt gevonden op het strand van Broadchurch. Iedereen kent elkaar in Broadchurch. Al snel wordt bekend dat de jongen Danny heet. De zoon van een vrij geliefde familie. Wie heeft hem vermoord?


Ik heb nu 2 afleveringen gezien. We nemen ze op, omdat we ze op de avond zelf niet kunnen kijken. Het is erg spannend en steeds als je iets denkt, blijkt het toch niet waar te zijn. De mannelijke rechercheur die je ook op het plaatje hierboven ziet is echt een 'zak'. Hij is heel onaardig, maar ook hij heeft problemen. De vrouw op de foto is een goede vriendin van de familie, en haar zoon was het beste vriendje van Danny. Echt een goede serie en een aanrader!

Broadchurch is te zien op zondagavond.


Awkward. Iedereen kent de serie. Jenna is een niet erg populair meisje die allemaal gĂȘnante dingen meemaakt. Ze moet kiezen tussen 2 jongens en ze weet niet zo goed wat ze moet doen. Ook weet ze niet wat ze wil en wie ze eigenlijk is. Tijdens de serie komt ze daar steeds meer achter.

Awkward is te zien op MTV op verschillende dagen. Op dit moment zijn er nieuwe afleveringen op zondag avond vanaf 7 uur.


Degrassi. Ik moet seizoen 12 en 13 echt zien! Ik heb wat previews gezien en ga er ook snel aan beginnen. Ik kan jullie hier dus nu nog niet echt iets over zeggen omdat ik het nog niet gezien heb.


The Blacklist. Van deze serie heb ik pas 1 aflevering op TV gezien. Maar het bevalt me goed. Het is een beetje mysterieus en vreemd. De man op de foto is een crimineel. Hij heeft zichzelf aangegeven om de politie te helpen bij het oppakken van nog ergere criminelen. Hij weet veel en daarom kan hij ze helpen. Hij wil er natuurlijk wel iets voor terug. De rol van de vrouw is nog een beetje onduidelijk. Hij wil alleen met haar praten...

The Blacklist is te zien op rtl 4 om half 9 op maandag.


Deze serie wil ik ook nog gaan kijken. Pretty Little Liars. Ik heb er veel over gehoord en ben erg benieuwd. Ik weet nu al bijna zeker dat het een aanrader is.


Ook Teen Wolf wil ik nog gaan kijken. Kijkt iemand van jullie deze serie? Hij schijnt goed te zijn!


Unforgettable is een beetje apart, maar wel leuk! Inmiddels is seizoen 2 begonnen, maar ik kon de 1e aflevering niet zien. Ik ben benieuwd. 

Unforgettable is te zien op rtl 4 om half 10 op maandag.



House of Anubis. Ik was vroeger groot fan van Het Huis Anubis. Er is nu een Engelstalige versie van. Ik heb al aardig wat afleveringen gezien. Natuurlijk is de verhaallijn hetzelfde maar sommige namen zijn verandert. Bijvoorbeeld is Nienke Nina geworden, omdat ze Nienke natuurlijk niet kunnen uitspreken. Wat ik wel vreemd vind is dat Nina (Nienke) en Fabian allebei dood schijnen te gaan. Eerst zien, dan geloven.


Start up is ook pas begonnen. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten en dat weet ik nog steeds niet. Deze serie gaat over allemaal mensen die een eigen bedrijfje oprichten en hoe ze daar mee omgaan enzo. Er zitten een paar bekende gezichten in of mensen die je misschien wel eens ergens gezien hebt. Maar de cast is voor de rest onbekend. Echt superleuk. Want dat is in NL niet vaak het geval.

Start up is van Maandag tot Vrijdag te zien om 19:30 op Nederland 3



En als laatste mijn superfavoriet: The Carrie Diaries. Inmiddels is seizoen twee vrij ver op gang. Het is zo leuk en echt de moeite waard om te kijken. Carrie komt uit Castlebury, ze heeft grote dromen. Uiteindelijk komt ze Larissa tegen, die hoofd is van Interview Magazine in NY. Carrie mag 1 dag in de week daar werken van haar vader. Zo proeft ze van het superleuke en soms gekke leven in NY. Ze gaat naar feestjes, maar ze blijft ook aan haar vrienden thuis denken.


Hopelijk kunnen jullie zo weer vooruit en zit er een serie tussen die jullie leuk lijkt!

Hebben jullie nog serie tips? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...