4 feb 2014

Catrice Celtica Multicolour Highlighter | Review

De afgelopen limited editions van Catrice vond ik allemaal niet zo spetterend. Af en toe nam ik wat mee, maar bij geen één was ik echt omver geblazen. Toen ik de aankondigingen van de Celtica LE zag, vielen mijn ogen op wonderschone highlighter... Die moest en zou ik hebben! En eerlijk gezegd ben ik een beetje teleurgesteld...




Laten we maar eens kijken naar wat Catrice over deze prachtig ogende highlighter zegt:
'Reflecterende deeltjes. De zijdezachte, geperste poeder met een decoratief bolletjespatroon combineert Celtica tinten voor een stralende teint met een subtiel parelmoereffect. De lichtreflecterende pigmenten transformeren op de huid van multicolour naar Haute Couleur.'

Catrice Celtica Multicolour Highlighter  €5,59 - te koop vanaf half januari t/m eind februari.




Allereerst, mag ik even wauw zeggen voor de geweldig mooi verpakking? Als het om uiterlijk gaat kunnen veel drogisterij merken wel wat van Catrice leren! Het doosje is een spiegeltje (die helaas wel wat vies wordt...) met een prachtig logo. En dan heb ik het nog niet eens over het patroontje gehad... Van mij mag Catrice alle highlighters, blushes en andere poeders zo'n afdrukje geven, hoor!





Zonlicht

Kunstlicht

Als ik aan highlighter denk, denk ik aan véél glans. Want daar is highlighter toch voor? Catrice denkt er duidelijk anders over: deze highlighter is bijna helemaal mat! Alleen in kunstlicht zie je af en toe van shimmer, maar daar moet je dus je best voor doen. Aan de ene kant ben ik teleurgesteld, maar de andere kant is het misschien wel een toevoeging aan je collectie. Toen bedacht ik me, dat het misschien wel een erg mooi product zou zijn om mee te contouren. Als een soort tegenhanger van je bronzer! Maar helaas, toen moest ik constateren dat de highlighter eigenlijk bijna dezelfde kleur is als mijn bleke huidje.... Ik zal dus tot de zomer moeten wachten om dit te gebruiken!




Mweh, ik heb een gemengd gevoel... Normaal gesproken ben ik altijd positief over Catrice en ik vind het dan ook moeilijk om toe te geven: ik ben een klein beetje teleurgesteld! Hoe mooi het uiterlijk van de highlighter ook is, er is amper glans te bekennen in het product! En een matte highlighter is ook hartstikke leuk, maar dan had hij nog wat lichter moeten zijn! Als ik jou was, zou ik die €5,59 besparen en er wat anders moois van kopen! Wellicht kan je hem wel gebruiken als poeder, maar dan vraagt Catrice er wat te veel geld voor. 

Q: Gebruik jij wel eens highlighter? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...