5 feb 2014

Favorieten Januari 2014 | Sara

Het is alweer februari! Januari ging snel, maar ook traag. School begon weer met SE weken en drukke tijden. Maar dat is nu allemaal voorbij! Over 2 weken is het alweer even vakantie. Nog 2 weken elke dag van half 9 tot half 4 naar school. Maar ook dat overleef ik wel. In januari heb ik wat leuke producten ontdekt. Vandaag laat ik die aan jullie zien!



Als eerste mijn wenkbrauwpotlood. Eindelijk heb ik er een gekocht. En het is nog een fijne ook. Dit is van Hema 09. Hij is te koop voor €2!


Dan mijn wenkbrauwgel van de Hema. Die kocht ik dezelfde dag als het potlood. Ook deze is superfijn en niet duur. Ik kocht hem voor €3, maar nu is hij €3,75.


De Nivea Lipbutter is al een tijdje te koop. Ik wilde hem al sinds het begin. Maar steeds kocht ik hem niet. Eindelijk wel en hij is superfijn. Ik ga er zeker nog een kopen, ook al raakt hij niet snel op. Deze kost 3 euro en is te koop bij sommige Kruidvat filialen.

Iris schreef hier al een review over.


Ook dit paletje hebben jullie al voorbij zien komen. Ik kreeg hem voor de kerst van Iris. Hoewel ik hem niet dagelijks gebruik is hij een favoriet. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en mooi. Ze blijven lang zitten. Dit paletje kost €11,99 en is bij verschillende drogisterijen te koop. Hier kun je mijn review lezen. 


Deze concealer kreeg ik van iemand die hem niet wilde. Het is de Maybellin Superstay 24 Hour Concealer in de lichtste kleur. Ik vind hem superfijn en gebruik hem elke dag. Maar zelf zou ik hem nooit gekocht hebben. De concealer kost €8,99 en is te koop bij verschillende drogisterijen.


De Essence Stay Matt Lip Creams zijn favoriet in beauty-land. Iedereen heeft er wel een. Dus ik kon niet afwijken, haha. Toen ik zag dat ze uit het assortiment gingen moest ik er wel een hebben. Ik heb andere kleuren nooit kunnen krijgen terwijl ik die zo graag wilden. Maar alleen deze was er nog. Ik twijfelde voor een halve seconde en nam hem mee voor €1! Ook kocht ik er één als cadeautje. Iris schreef hier al een review over.



De nieuwe Longlasting Lipsticks van Essence vind ik ook erg fijn. Dit is alweer mijn derde! Dit is 09 Wear Berries. Een lichte bessenkleur. Ze zijn te koop voor €2,39  bij Kruidvat. Van deze lipstick is geen review, maar wel van andere kleuren: 04,10 en 03,07



En als laatste een Hema lipstick. Ik ben niet zo fan van Hema lipsticks, maar deze kleur is erg gaaf! Meer kan ik er niet over zeggen. De lipstick kost €3 bij de Hema. Het is nummer 14. Lees hier mijn review

Dat waren mijn favorieten van de eerste maand van 2014.

Wat is jouw favoriet van januari?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...