28 feb 2014

Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara

Al meer dan vier maanden lang gebruik ik de Maybelline The Rocket Volum' Express Waterproof non-stop. Pas kort geleden besefte ik me plotseling dat ik deze mascara nog nooit had gereviewd! Ik ben dol op Maybelline mascara's en dit is al mijn derde variant! Of dat ik deze net zo goed vind als de andere? Mweh, eigenlijk niet...





Wat Maybelline over de mascara zegt:
The Rocket mascara is een revolutie onder de mascara’s. Het supersonische mascara borsteltje separeert de wimpers perfect en geeft daarnaast prachtig volume. De formule van deze mascara brengt gemakkelijk en snel aan voor een egale dekking en flexibele wimpers.
Een mascara die je wimpers goed separeert en ook veel volume geeft? Dat is wat ik zoek in de perfecte mascara! Laat maar komen met die foto's!



De verpakkingen van de Volum' Express Mascara's van Maybelline vind ik helemaal geweldig. Erg vrolijk en fris. Je zult deze mascara in ieder geval niet snel kwijt raken in je tas: die felle blauw en roze kleur is gewoon niet te missen! 



Zo'n mascaraborsteltje als deze was compleet nieuw voor mij. De borstel is groot, zoals we inmiddels wel gewend zijn van de Maybelline mascara's. Hij bestaat uit erg korte siliconen  stekeltjes, die dicht op elkaar staan. 




Twee full-face foto's waarbij ik deze Maybelline mascara ook draag. 

Toen ik de mascara voor het eerst gebruikte, dacht ik dat het aan mij lag dat het resultaat niet spetterend was. Maar na 4 maanden zou je de applicatie toch wel in de vingers moeten hebben, toch? De foto's hierboven zijn van een 'goede' dag: de ene dag zit de mascara nog wel redelijk zoals hierboven, maar soms krijg ik enorme spinnenpoten! Ik was helemaal 'neeuh', toen ik mijn review van de One By One Volum' Express Waterproof las... Mijn wimpers zijn daar 10 keer mooier! Ze zijn een stuk langer, beter gesepareerd en hebben over all gewoon een geweldig resultaat (Ik noem hem niet voor niets mijn favoriete mascara ooit natuurlijk, haha!).


De houdbaarheid van de mascara is helemaal prima: hij blijft de hele dag perfect zitten zonder te gaan vlekken. Ook is hij helemaal waterproof en overleeft hij een regenbui onderweg naar school zeker wel! 

Hoe graag ik ook wil dat ik deze mascara fijn vind, het zit er deze keer niet in voor Maybelline... Het resultaat is okay, maar ik ben helaas niet omver geblazen. Als dit nou een budget mascara had geweest, had ik nog positief willen zijn. Maar je legt maar liefst een dikke €15 neer voor de mascara's van Maybelline!  Ik heb de mazzel dat ik hem in Amerika voor $5 heb kunnen scoren. Maar of ik hem opnieuw zou kopen in Nederland? Echt niet! 

De Maybelline The Rocket Volum' Express kost €14,49 en is te koop bij meerdere drogisterijen. 

Q: Wat is jouw favoriete mascara? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...