1 mrt 2014

Hallo Maart!

Ik heb een drukke maand voor de boeg. De maand waarin mijn 3e SE week begint. Maar ook de maand van kroonjaren. Mijn moeder wordt 50 en mijn oma 80. Dus veel feestjes maar ook veel leren. Vandaag even een persoonlijke update over wat ik in maart ga doen!



School: Zoals ik net al zei een drukke periode. Veel presentaties en toetsen. En aan het einde begint de SE week. Ik heb daar best veel stress voor. Mijn cijfers moeten goed blijven. Ik wil over!

Feest: Mijn moeder wordt 50 en dat wordt gevierd. Mijn oma wordt 80 en we gaan lekker uit eten. Ik heb daar echt zin in. Ook is het leuk om een surprise feest voor mijn moeder te geven. Ze weet zelf van niets. Wel loop ik op wat problemen. Ik wil dingen bakken, maar waar? Mijn moeder is altijd thuis. Hebben jullie tips?

Uit: Ook gaan we een weekendje weg met mijn moeder haar verjaardag. Daar kijk ik erg naar uit. Gezellig met het gezin zwemmen en shoppen. Leuk!

Blog: Ik blijf met veel plezier door bloggen. Ik vind het nog elke dag leuk. Dit wil ik nog lang blijven doen.

Ook hoop ik dat ik weer veel met vrienden en familie afspreek. Maart is de maand dat het lente wordt. Het wordt langer licht en er komen nog meer mooie bloemen. Ik houd van maart! Het kan daarna alleen maar beter worden :)

Wat willen jullie graag zien op de blog? En hoe ga ik alles voor mijn moeder regelen? xx' Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...